- 2010-04-05 13:13:00 | bolesť | Prečo?
Opýtam sa len jednú vec. Naozaj nikdy nepochopím prečo si ľudia až takto závidia.. Nemám síce tatka baníka ale poznám pocit keď vám milovaná osoba leží v nemocnici a vy sa bojíte či vôbec ostane medzi vami... Odsudzujete tu baníkov ako hlúpich ludí ale čo keby neboli? Kto by pre vás ostatných ťažil uhlie aby mohol fungovať ostatný priemysel a všeobecne všetko? Žiaľ nikto z vás tu ešte nevymyslel taký spôsob aby to fungovalo aj bez uhlia ale keď na to niekto príde budem rada.. Jednému pánovi pred mnohými rokmi odtrhlo v bani nohu a prečo? Preto že chcel uživiť svoju rodinu.. Pretože peňho tá práca bola ušlachtilá a jedinečná... mrzí ma keď vidím čo sa tu všetko napísalo.. Oni sa do MZN neprihlásili im to vysníval úžasný srdečný človek..Nikto nevidí do ich súkromia nikto nevidí ako tá silná pani sedí pri hrobe a v tichosti svojej ubolenej duše plače a spomína na krásne časy keď všetko bolo tak ako má... Aj vy chcete sedieť na hrobe milovanej osoby a mať peniaze? Neverím tomu.. Ten smútok v srdci nevynahradí nič ani peniaze..a to že ich majú? Oni si ich nepýtali.. Myslíte že ich majú veľa? Stratili živiteľa rodiny a utiahnúť rodinu z jedného platu je za ťažko každému.. Viem aké to majú ťažké som s nimi každodenne a môžem vám povedať len jedno..To utrpenie z nich cítim neustále.. Doma stále horia sviečky pri fotkách.. Všade ticho nikde sa neozýva radostný smiech.. Nezávidim im vôbec nič lebo viem čo znamená prísť o blízkeho človeka... chcem im len popriať do života šťastie a lásku lebo to nám nič na svete nevynahradí... A ešte k pravopisu a chybám..tu vôbec nejde o chyby ale o danú myšlienku.. Prosím skúste to chápať a neodsudzovať ľudí len podľa chabých informácií a televízie.. Verte mi nechceli by ste byť na ich mieste..jedine ak ste bezcitní ľudia bažiaci iba po peniazoch... A na záver... Luky milujem ťa a navždy budem... Vždy ti budem oporou a nech budeš čokoľvek kedy potrebovať môžeš sa na mňa spoľahnúť... (žabiatko)
- 2010-04-03 17:09:20 | Lenka | .......
To je Slovenska zavistt ... a inak ten starsii chalan bol pekny .. a drzim mu palce w snowbordingu :DD
- 2010-03-15 14:59:04 | všetkym | suhlasim-velka nespravodlivosť
nezavidim...len suhlasim že každemu niekto zomrie a da mu štat???? robi sa zbierka ??? aj mne zomrel ocko v praci ....... a mamka nedostala okrem VENCA. nič,,,tažko sa nam žilo aj žije... a čo??, nam nepatrili miliony????? aspoň by nam to zmierilo našu situaciu,,,,
- 2010-03-15 12:35:12 | z | každemu rovnako
skončite už tym pisanim.... môj nazor??? vela ludi tu pisalo že peniaze maju ...ale otca im to nevrati...no samozrejme...nevrati... ale maju aspoň kopu peňazi.... no bohužial stovky ba tisicky ludi strati otca a teraz žiju chudobne nikto im neda nič...takže mila banicka familia....aspoň mate to čo iny by to chceli..vy toho mate -požehnane ...aj od štatu aj sponzori aj nadacie a čo ja viem kto ešte sa vam zbieral....treba pomahať každemu...nie iba vam hojno a inym..hovno...
- 2010-03-14 17:16:43 | gaviotta | záchranár
Nepoznala som toho človeka,ale plakala som ako blázon.Želám jeho manželke a chalanom veľa šťastia v živote.
- 2010-03-14 12:30:26 | R... |
Nikto nevie naozaj nič iné, ako kritizovať pravopis ľudí, prepáčte že všetci ľudia nie sú taký dokonalý, bezchybný a úžasný ako vy. Urážate tú prácu, ktorý by nezvládli robiť ani jeden deň, nie ešte toľko rokov. Tým baníkom mnohí nesiahate ani po členky, a len by ste kritizovali a kritizovali. Ste mi na smiech a rovnako aj všetkým ľuďom ktorý majú v sebe aspoň trochu citu a majú srdce! Všetci vidia len že rodina dostala peniaze a dovolenku. Ale nikto si nevie predstaviť tú bolesť a utrpenie ktoré prežívali a prežívajú dodnes. Ako keby rodina mohla za to že dostala peniaze, a kamarát im splnil sen namiesto ich otca. Vety typu: Mali to odmietnuť? Dajte všetci ruku na srdce či by ste to na ich mieste odmietli vy! Ak áno tak právo súdiť ich a váš názor ktorý je podľa vás nespravodlivý, vám neberiem!
- 2010-03-14 08:53:06 | Eva | pre Zuzulu
Vieš Zuzulka moja, nemala som otca ožrana. Bol to syn chudobnej robotníckej rodiny. My sme boli 4 deti a on odišiel robiť do bane ,aby zarobil a uživil našu rodinu. Bol to múdry človek, ktorý nemohol ísť študovať preto, lebo im zomrel ocko a on ako najstarší pomáhal matke vychovávať mladšie deti. Asi nevieš koľko je medzi nami talentovaných ľudí čo nemali možnosť sa zaradiť medzi umelcov práve pre pomery v rodinách. Ale to Tebe asi budem ťažko vysvetľovať. Svoje IQ si už ukázala.
- 2010-03-14 08:29:21 | Zuzula | dcere banika :D
Eva je vidiet ze si mala otca ožrana , :)) jaj banika :) ked si nepochopila o co tu ide :) mam ti to vysvetliť ? tvoj otec sa mal ucit a nemusel farat :)) no ale teraz ti to tak na rychlo vysvetlim do relacie pisu mnohe rodiny ktore nemaju na ucte miliony ako dana rodina , .... rodina tohto banika si to mohla zaplatit aj sama !!! ale kto ma vela chce este viac a vyuzije aj modre z neba keby mali guraz tak ten sen odmietnu v prospech inej rodiny ktora na tu dovolenku nema ani cent , ale banici maju IQ vazne minus 130 tak to nemaju s cim pochopit
- 2010-03-14 08:03:46 | Eva | pre bezcitných
To o čom tu píšete. Mala som otca baníka, skúste vy neprajníci sfárať tam dole na cca 8 hodín. Určite by ste tam nevydržali sedieť tých 8 hodín nie to ešte pracovať. Že tam možno bol alkohol? No možno, keby si nedali tam dole po 2-3 pivká tak by nevládali robiť.Už ste niekedy videli suchého baníka? Všetky fotografie čo mi po otcovi ostali dokazujú ako sa na nich leskne od potu. Vydržali by ste 8 hodín piť vodu? Koľko mal malých škrabancov na chrbáte, ktoré boli čierne, lebo sa mu do tej ranky počas práce tam dole vrýval uhoľný prach. Keď sa náhodou stal tam dole úraz, ako ho museli transportovať hore a ďalej pracovať s vedomím, že sú stále v ohrození aj oni.Keď v zimnom období nevideli denné svetlo 3-4 mesiace, lebo keď sfárali bola ešte tma, dole tma a keď vyfárali bola už zasa tma. Ako štvornožky liezli do štôlní.....atď. Poznám jedno heslo: Ja som baník kto je viac ? No tak vy neprajníci, kto z vás je viac?
- 2010-03-13 12:56:15 | lienočka | peter
Môj zlatý, teba asi baví neustále zhadzovať ľudí však? Napísal to, možno aj s chybami. Ale pochopili sme čo chcel povedať? pochopili! tak drž jazyk za zubami. A keď sa ti nelúbi a chceš niekomu povedať svoj názor, dá sa to aj bez toho "nízkeho" IQ alebo s narážkou, že : " aj ty si určite baník".
- 2010-03-13 05:10:39 | peter | R
R , este s kym s cim z koho z coho :)))))) uc sa !!! a nemusis farat :))))
- 2010-03-13 04:53:00 | peter | R
to IQ mas nizke ty :) si tiez banik = pomocna skola? prvy pad mnozne cislo .... 3 tr 1 stupen zakladnej skoly !!!!
- 2010-03-13 00:30:16 | R... |
Otec im chcel splniť ich sen, bohužiaľ to nestihol. Splnil im to ich rodinný, najlepší priateľ tak čo tu inteligenti z IQ do 50 riešite? Závidíte niekomu to najbolestivejšie utrpenie? Kam až siaha ľudská závisť? Sa spamätajte! Myslíte si, že niekomu peniaze nahradia stralostlivého otca a úžastného manžela? Pomôžu, ale čo z toho, keď sa niekto ráno zobudí s vedomím že neuvidí svojho otca a nezaspí po boku svojho manžela? To chamtivosť niektorých ľudí už naozaj nemá hraníc že dokonca tu vyčísluju ľudský život peniazmi? Lebo vy asi žijete v ilúziach že dostali miliardy a neviem čo všetko. Sa tu už všetci preboha spamätajte! Keby rodiny dostali na papieroch vytlačené hovno, ešte aj to by ste im závideli!
- 2010-03-12 21:09:32 | lienočka |
Som strašne rada, že sú tu aj rozumní ľudia ;-)
- 2010-03-12 20:56:55 | Miriam | monike
ano my nech "HAMBIME" ale ty sa hanbi ako pises :D dalsia 14 rocna :D pises vazne ako z pomocnej skoly :D :D skoda aj sem pisat vidim ze za su len banici proti su obcania a divaci ... a musim ti povedat ze nezavidim :D ale urcite tam napisala aj rodina o more ktora este pri mori nebola ktora nema tucne konto chapes toto moje male ? nie ? ved jasne ani pisat nevies nie aby si chapala toto :D
- 2010-03-12 20:52:16 | Miriam | mila negramotna monika
ano my nech "HAMBIME" ale ty sa hanbi ako pises :D dalsia 14 rocna :D pises vazne ako z pomocnej skoly :D :D skoda aj sem pisat vidim ze za su len banici proti su obcania a divaci ... ale u mna markiza skoncila , a musim ti povedat ze nezavidim :D ale urcite tam napisala aj rodina o more ktora este pri mori nebola ktora nema tucne konto chapes toto moje male ? nie ? ved jasne ani pisat nevies nie aby si chapala toto :D
- 2010-03-12 19:28:26 | monika | Hambite sa
vy tu pisete mohli si to zaplatiť samy ale ved im to vysnival isty pan. Môžete sa habmiť že závidite že dostali peniaze za neštastnuu udaost. Síce dostali peniaze ale otca a manžela peniaze enevrátia. Možno ste tu všetci ktorý maju otcov ale ini už nikdy ho neuvidia,neobímu,nepobozkaju a iné.......... ten žial čo prežili chcechcite to zažiť. A ja vás prosim nepište tu take hovadiny ako tu su, radsej si to nechajte pre seba a nezverejnujte to. Dakujem a držim s rodinou
- 2010-03-12 19:25:54 | Ada | odkaz
Mily Eduard,predstav si IQ mam vysoke,nemam manžela banika,ale mam srdce-tu nejde o to,že si to mohli zaplatit z vlastneho vrecka,im to vysnival kamarat,chapeš???A sny sa maju plnit,tak neviem čo tu riešiš!A že dostali peniaze,Ty by si ich odmietol????
- 2010-03-12 19:12:53 | ja | niektory nechapu o co tu ide..
suhlasim s eduardom..... niektory fakt nevedia o co tu ide....
- 2010-03-12 18:20:33 | Eduard P | Ada :))
aj ty mas IQ 2 ? tu nejde o zavist, ako pekne pises o tejto rodine nebudes ty stara banikova ? :))) tu ide o nie co ine ze nechutne cicaju aj modre z neba mohli si to zaplatit aj sami !!! som zvedavy co povie sponzor satur travel !!!!!!!! pomoc mohla ist rodine ktora na dovolenku nema igen moja ?
- 2010-03-12 18:12:38 | Ada | Ludia su neprajni
Toto sa tu neda čitat,vy,ktori pišete zle o banikoch,ste trapni a zavistlivi ludia,tato rodina žila pekne,usporiadane a ani naj peniaze nedokažu nahradit otca,manžela.tento svet,a ludia okolo su zli,každy zavidi chorobu,ešte aj odchod človeka-chcela by som vediet,čo by ste robili vy-zavistlivci,keby sa to stalo Vam!Vy nikdy nebudete štastni,lebo riešite len prachy,cit,laska vam nič nehovori!!!
- 2010-03-12 16:09:18 | Eduard P | este raz !!!!
vidim ze tv narkoza sa pacia prispevky ktore vyhovuju im !!! podme este raz banik zachranar si je plne vedomi ako ma pracu ! ze moze kedy kolvek zahynúť !!! ide s tym do bane stale ! na to pobera aj svoj plat !!! maju svoj poistku aj tu rodina zobrala tucne peniaze.... a co poviete na banika zachranara ktory ma vytetovany na hlave.... a este s tym tak isiel pred prezidenta dufam ze bude sediet za to !!! a vam deti ako lienocka ved vas chovaju rodicia vy viete o peniazoch a tom to celom velke gulove
- 2010-03-12 15:50:53 | xxx | pre lienočka
moja reč...a tak oni fakt asi..mali by si to odžiť a videli by čo to je ..by som hneď im po papuli dala..a ja 14 roko mám..no už 15..a IQ ..to moje mi stačí..aj keď mám 14..snažím sa brať niektoré veci inak..ale uraziť ma môže iba inteligent takže oni na to nemajú..a ten čo im to vysníval..spravil dobre..aspoň na chvíľu sa odreagovali...ale nepomohlo im to..nikto nevie čo majú keď idú spať..keď ráno vstávajú..a tak...ich oco išiel normálne do práce ako každý iný deň..len netušili čo sa stane...
- 2010-03-12 15:34:16 | ja | lienocka a xxx
tak vydim ze vy vobec nechapete o com je ta nespravodlivost skuste sa tak zamysliet...
- 2010-03-12 15:31:49 | lienočka | Pre Eduarda P.
Prečo ich hneĎ Odsudzujete. Tento sen im vysníval blízky priateľ ich otca. Prijali ho a strávili pekné chvíle všetci spolu. Je na tom niečo zlé? Chceli by ste sa ocitnúť v ich situácií?
- 2010-03-12 15:26:58 | lienočka | pre xxx
:) áno, presne tak. absolútne súhlasím. Tuna si povieš svoj názor a hned máš podla nejakého inteligenta 14 rokov a nízke IQ, podľa mňa tí ľudia potrebujú podporu, aj tí chalani. A nie tu ich ešte veľa ľudí potápa :(( ja sama som tam mala uja... a už len to bol strašný pocit... .:( Mohli by sa konečne ľudia nad sebou zamyslieť a pokiaľ sa im niečo nepáči, nekomentovať to tu zbitočne.
- 2010-03-12 15:15:12 | xxx | pre lienočka
tak a ni?..more takú papuľu majú..a čo si myslia že takýto záchranári nemajú peniaze alebo čo?..šak ja keď som to videla som plakala jak neviem čo..veď už ako to zvládali..aj tí chalani..ja by som sa zosypala hneď...však keď aj ten jeho najlepší kamarát plakal..a ešte aj jeho deti tak to musel byť strašne dobrý človek..tak čo tu hubujú...asi sa fakt chcú s nimi vymeniť alebo čo..to iba ukazujú..ako si vážia to čo majú..a ukazujú svoj nádherný charakter..
- 2010-03-12 15:06:46 | lienočka | pre xxx
Konečne niekto, kto napísal niečo rozumné :)
- 2010-03-12 15:04:24 | xxx |
no ale počujte moji zlatí...možno dostali peniaze ale im to oca nevráti...asi by ste s nimi radi vymenili keď máte takú papuľu...ani kebyže vám dajú neviem koľko peňazí oca vám to nenahradí..tak vážte slová hej..
- 2010-03-12 14:46:10 | pre rodinu.a markizu | vraj vdova??,
zapojim sa aj ja... vidim že je tu strašne vela reakcii na nespravodlivosť..určite markiza dostala viac podnetov prečo si vybrala prave tu rodinu?? no asi su velmi hladny a chudobny ! ! !v každej rodine sa stalo take neštastie ako v ...tejto... no na rozdiel od nej ...iny nemaju tolko "štastia" ako ta banicka rodina... dostali spustu peňazi od štatu od nadacii a rôznych zbierok... jednemu daju hojno...no inym.. s "prepačenim hovno" tento pribeh jednoducho nemali vybrať... ta vdova bože môj ved sa stale smiala...ano plakať stale nemôže- ale dostala to čo iny ani zdaleka nemaju....
- 2010-03-12 07:25:53 | peter | lienoca :))))
ja ti odpisem za TIMEU povedz mamicke nech ti da 2 € na desiatu a utekaj do skoly :)) ty "chalan"
- 2010-03-12 06:30:14 | lienočka | Pre Timeu F
Moja zlatá, no pre začiatok ti musím povedať že ja 14 rokov nemám. A keby aj hej, čo teba do toho mi povedz! Poznáš toho chalana??? Ako niečo také môžeš tvrdiť vôbec... Panebože no tak vybrali práve ich príbeh a čo? Modré z neba pokračuje dalej... Viem že je to nespravodlivé že niektoré rodiny dostali za úmrtie člena rodiny v práci peniaze. áno, podarovali im poukazy s dovolenkami, to neznamená že ich niektoré rodiny prijali. A bola by som rada, keby do tejto debaty nepletieš mojich rodičov. áno, živia ma, toľko ti poviem, ale tiež môžem prísť hocikedy o otca.A k tomu môjmu "nízkemu" Iq moja zlatá... Veľmi si pusu neotváraj! To tvoje nie je o nič vyžšie :)Takže nabudúce, ked sa tu budeš chcieť rozdrapovať, rozmysli si čo napíšeš :)
- 2010-03-11 18:48:16 | Timea F | lienoca :))))
kolko ty mas rokov maximalne 14r mas nezabudni mi napisat ze zavidim ale teraz ti napisem ja: ten mlady baník je de----b---e---bi-l zasran ktory ma len 20r nezaraba peniaze nevie aky maju vyznam nevie o tom nic vela ludi ako tu pisu ludia nema co jest !!!! vela deti chorych by tie "PAPIERE" potrebovali !!! na zahranicne operacie , liecbu atd... ano ten zdrap papiera , ale tvoje nizke IQ to nepochopi ked ta tiez zivi mamicka a tátá ze ? na slovensku mame kopec tragédií kde tragicke niekto zomrie v praci ale ani cent od vlady a od nadacie markiza !!! a okrem toho tym to rodinam aj jedna cestovka darovala dovolenku uz ked sa stala ta tragedia !!! a teraz im markiza dala dalsiu ??? do modreho z nena ver mi ze pisu aj bezne rodiny ktore su chudobne bez penazi ale tie su ignorovane , markiza vybera zname pripade ktore boli bud v icg reflexe alebo spravach !!!!
- 2010-03-11 17:33:26 | ja | lienočka | Závidíte!
ja im peniaze nezavidim len hovorim ze zomieraju otcovia, matky v praci.. a ich rodina nic nedostane... trosku je to nespravodlive
- 2010-03-11 17:06:15 | lienočka | Závidíte!
Vy niektorí už fakt nie ste normálni! Vy zrejme neviete, čo je to prísť o blízku osobu však? No a čo, že dostali peniaze. Vadí Vám niečo? No a čo, že vybrali práve tento príbeh, však je to celkom normálna rodina ako všetky ostatné. Riešite tu či majú alebo nemajú na dovolenku, alebo či by mohli postaviť za peniaze ktoré dostali dom. Je mi z vás všetkých čo to tu píšete na grc! Podľa mňa to ten chalan veľmi pekne povedal o tých peniazoch a hlavne pravdivo, naozaj nemajú ústa oči a hlavne srdce. Koľko rodín nemá peniaze, ale zato majú otca. Určite keby si môžu vybrať medzi : byť bohatý a bez blízkej osoby a byť chudobný a mať pri sebe blízku milovanú osobu by si vybrali to druhé. Tak sa konečne niektorí zamyslite nad sebou a uvedomte si, čo to tu vlastne píšete. Nikdy totiž neviete, či sa niečo také nestane aj vám! Vážte slová, lebo fakt tu podaktorí ukazujete jedine svoj "úžasný" charakter.
- 2010-03-11 16:52:16 | ja | nespravodlivost
Je to proste nespravodlive ze oni dostali tolko penazi.. chapem stratili otca a muza ale viete kolko luki zomrie v praci pri urazoch? Ich rodiny nedostanu nic... Stat pomaha ludom iba ked zomru viacery napr pri zavale 4banikov v bani ti dostali tiez peniaze ale nie az tolko kolko handlovsky od statu dalej pred asi rokom v novackej bani zomrel 1muz nikto mu nic nedal... S tho vypliva ludia ak zomriete v praci zomrite viacery aby mali odskodne rodiny
- 2010-03-11 16:13:40 | samanka | Hanbím sa
Závidite, lebo nevybrali Váš príbeh.
- 2010-03-11 13:34:26 | mino romantik | markiza je mi zle z vas na vracanie
rocne platim velke dane , takze sem isli moje peniaze ? tejto baňíííickééj xxxxxxxx s tou šticou na hlave jedna biela potom červena atd.... mladi maju peniaze ako zdrap tak potom prečo ich pirjali ? moje dane potom mohli ist na pomoc chorym detom ktore peniaze vazne potrebuju ved je to len papier ale vela rodin za ten papier ma co jest a kde spat šááááššo mlady baňíííícky. markiza je len zdrap
- 2010-03-11 13:32:18 | mino romantik | markiza je mi zle z vas na vracanie
rocne platim velke dane , takze sem isli moje peniaze ? tejto banickej čúze s tou šticou na hlave jedna biela potom červena atd.... mladi maju peniaze ako zdrap tak potom prečo ich pirjali ? moje dane potom mohli ist na pomoc chorym detom ktore peniaze vazne potrebuju ved je to len papier ale vela rodin za ten papier ma co jest a kde spat šašo mlady banicky. markiza je len zdrap
- 2010-03-11 12:33:16 | Zuzana Urikova | hanba markíze
som v šoku ako môže niekto povedať niečo taká ako povedal ten zassraaan pred kamerami kopec rodín hladuje !!! kde sú rodičia bez práce on ešte povie že peniaze sú len papiere a markíza sa môže Hanbiť to ste mohli dať rodine ktorá skutočne nemá peniaze na rozdiel od týchto čo dostali miliony na dovolenku mali aj sami aby si ju zaplatili !!!! keby majú kožu na tvári tak by ju odmietli a zriekli by v prospech inej rodiny
- 2010-03-11 12:12:03 | Simonka | HEla ?
AKoze vobec to nebolo trapne co povedal Lukas .. samozrejme ze bez penazí by sa nedalo žiť aj peniaze treba ale tento tvoj vyrok hela bol dosť trapny !
- 2010-03-11 10:38:10 | hela27 | markiza je trapna
dobry den pisem v mene detskych domov deticky maju stare papuce vcera mlady pan povedal ze peniaze su len papier narazal na to ze ich nepotrebuje , ak to citas Lukas prosim daruj par z tych milionov pre tie to deti alebo urob radost detom na onkologii hracky... atd... je to smutne ako si sa vazne vyjadril pracujem s ludmi ktori ziju od do tyzden pred hladuju , tu dovoôenku ste si vazne mohli zaplatit sami . markiza neviem co s tym to sledujete ale vcera to bola maximalne trapne
- 2010-03-11 10:33:41 | susy | chudoba
ten pribeh bol plny slz ani jedno oko asi nestalo suche....ale koľko je rodin čo nema čo jesť a ta rodina sa mala predtym ako sa to stala naozaj luxusne..same dovolenky ...ja som pracovala 18 rokov no teraz som rok nezamestnana nedostavam ani CENT mam 2 deti a v živote som nebola na žiadnej dovolenke..TEN KUS PAPIERA ako povedal nema srdce ...ale koľkym deťom by ten zdrap paiera urobil radosť som bez penazi to neviete vysvetliť detom stači VILKO aby si pošiel na URAD PRACE a urobil radosť tym ktoty rodičia su nezamestnany...že ty ľudia su aj v dlhoch su v nudzi urobili ste radosť tym ktory siuživali svoje peniaze až kym....a niekto si v živote neurobi radosť nikdy
- 2010-03-11 09:26:53 | miro | peter
To by som rad vedel kto si ale podla vsetkeho si pekny obuch....
- 2010-03-11 08:55:16 | peter | miro
a ty ako vies kto som co som ??? ja som viac ako on ! ako vies ako sa ja snazim ? co ty uz len o mne vies :)))))))))))))))))))) dovol aby som sa ti zasmial a nahlas !!!
- 2010-03-11 08:50:55 | miro | peter
Peter ten chlap ked zil tak sa snazil aby jeho rodina mala co najviac financii a preto aj tak skoncil.To ty mozes zit 100 rokov a jemu sa nebudes rovnat nikdy.A ze chodili na dovolenky,ano ale vzdy len za svoje peniaze.No ale mozes to ist vyskusat aj ty do bani 2sichty a koncis lebo nebudes vediet ani po forote cize uhli chodit.
- 2010-03-11 07:36:30 | peter | Julka
Julka , teba kto ucil pisat ?? pomocna skola ??? take poznas s kym s cim z koho z coho ... prvy pad mnozne cislo dalej Y , I ... je to smutne ta tvoja gramatika podla tvojho pravopisu je jasne ze nechapes o com toto cele vcera bolo lebo = pomocna skola kde si chodila
- 2010-03-11 07:23:00 | Julka | Ľudia sú strašne závistlivý
Ludia zavidite im vsetky tie penaize iba kolko zvas bi vimenilo otca za tie peniaze ? je to zufale, zavidiet uz aj smrt , a k vete "v mnohych rodinach zomrel zivitel rodiny a nedostali sme nic " to je problem statu a nie problem toho ze oni nieco dostali , teras im to zavidte nie aby ste sa viac vzili do ich situlácie ,, Ludksa hlupost nema hranic , keby dostali HOVNO ! tak aj tak im ho vsetci zavidite ! Nepoznam nikoho kto tu píše , ale tý co pisu sprostosti zavidia a MIRA nepoznali , a ty co pisu noramlne su dobry ludiaalebo aj mirovi znami , a v tomto dieli pre tych co to nepochopili neslo o to ze bi im chceli zaplatit dovolenku ! Ale isslo o splneni a sna (mirkovho ) a islo o Poctu vsetkych kitory zahynuli 10.8.2009 a to bolo to najhlavnejsie ktore vela ludi nepochopilo ! a hambil bi som sa tu pisat taketo veci o tom kolko maju penazi alebo nieco podobne pekny den : )
- 2010-03-11 07:21:08 | peter | ???!!!!!!
????? preco ste ma vymazali ??? markiza !!! to co povedal mlady šuhaj ma dorazilo ze peniaze su len papiere , vela deti rodin nema co jest !! vela rodin su bez prace !!! vela chorych deti potrebuje peniaze tak nech ich rozda mlady ked su to len papiere .... sorry ale mam chut mu dat facku
- 2010-03-11 00:52:16 | Erin | ..nemám slov
..ľudia spamatajte sa, to fakt je ľudská hlúposť symbol vačšiny slovákov? ta na slovensku je to tak..
- 2010-03-10 22:36:58 | gggg |
je smutné,že rodina príde takto o blizkeho človeka a nezávidím im ani peniaze ktoré dostali, to im otca a manžela nevráti, ale povedzme si narovinu koľko rodín na Slovensku prišlo o živiteľa rodiny-milujúceho človeka a od nikoho nedostali nič ani od štátu,ani žiadna zbierka a musia žiť ďalej v úplne skromných podmienkach. Že tejto rodine vysnívali sen je síce pekné,ale keby ju odmietli namiesto nich by sa mohol splniť nejaký iný sen niekomu inému kto by si to zaslúžil viac a hlavne niekomu kto si to nemôže dovoliť.
- 2010-03-10 20:57:05 | babika96201 |
smutne
- 2010-03-10 20:53:06 | jivankaj2723@azet.sk | jana
ako mal ten chlapec nick na pokeci neviete niekto??pls dakujem:))
- 2010-03-10 20:50:03 | seperboy1027@azet.sk | jano
ako sa vola tato rodina priezviskom ??chcel by som pomoct?
- 2010-03-10 16:46:05 | lala |
slovaci ste jednoducho protivni
- 2010-03-10 16:00:18 | neonka | Miriamke
Miramka nemas ty downov syndrom ??? ludia pisu do "MZN" ale ty mas tiez IQ nula... lebo tiez nechapes o com toto cele je !!! je to o znamostiach v markize alebo ked je to znamy pripad na SR znama tragedia tiez osobne poznam rodinu ktora pisala do "MZN" ich otec pred vyse rokom zomrel v praci ich mama ma rakovinu su tam 2 male deti 8r a 5r markiza sa im ozvala ale potom sa rozhodla pre inu rodinu motno pre tu to ze ??? kde sa viac zahra na city apropo rodine ktore zomrel Otec o ktorej pisem od vlady a nadaci nedostali nic na rozdiel od tych to milionarov,,, ozaj jeden pribeh: ohladom tychto banikov jedna zena sa chcela rozvadzat nemenujem nejde o tu to zenu ktora bude v modrom z neba ide o inu.... tiez dostala velke peniaze dnes zije uz s Milencom teda par z nich sa aj tesi ako si zarobili
- 2010-03-10 15:12:32 | Miriamka |
nechcem sem pisat ze im zavidite peniaze ktore im toho cloveka nanahradia ani z casti a ano vela ludi zomrelo v praci ale co ta rodina moze za to ze im priatel nieco taketo vysnival? vam komu zomrel tiez pribuzny tak co nenapisete do MZN aj vy? namiesto toho si ty vybijate komplexy na druhych..ale taky su ludia vo vsetkom vidia len panieze...keby vam niekto vysnival takyto sen odmietli by ste len preto ze mate vela penazi? sa uvedomte co sem pisete...
- 2010-03-10 14:18:04 | patrikNR | nezavidím
Drvivá väčšina občanov nesúhlasí s tým snom ja tiež ide tu práve o peniaze že rodina ich dostala už to písali od vlády 99 tisíc eur máte počty že ? sú 3 potom zbierky teda mohli ti kúpiť sami. Ale asi cítia super ked sa prezentujú do tv možno im to hodí ešte viac penazí ps nezavidím
- 2010-03-10 14:16:05 | ester | bojovnicky
...ano su to sny prostych ludi,ale ich tragedie ktore ich postihli boli medializovane.Tym chcem povedat ze vsetko co bolo odvysielane v spravach markizy ako nieco tragicke,odstupom casu vsetko konci v relacii MZN a vsetci odrazu su spokojni,a lahsie sa vyrovnavaju s nestastim lebo im niekto splnil sen?Nik nezavidi nic,naozaj niet co zavidiet,mna by len zaujimalo ci naozaj tam vsetci tito pisu a kazdemu je jeho sen splneny.
- 2010-03-10 14:05:53 | viktor | oprava este raz
vidim ze zase sa tu stretli banici a znamy tejto rodiny ale kazdy ma kto vysie IQ nez banik pochopi ze sen si nezasluzia nie pre tragediu tych je kopec ved nie kazda je v tv ale preto ze si to mohli kupit sami a napiste ze zavidim :)):))))) heheee
- 2010-03-10 14:03:25 | viktor | klud banici moji klud
vidim ze zase sa tu stretli banici a znamy tejto rodiny ale kazdy ma kto vysie nez banik pochopi ze sen si nezaluzia nie pre tragediu tych je kopec ved nie kazda je v tv ale preto ze si to mohli kupit sami a napiste ze zavidim :))
- 2010-03-10 14:01:41 | občania | nespravodlivosť
nič by som im nedal..dost dostali peňazi po svojich pribuznych mnohym ludom zomreli pribuzny a nedostali nič !a tym banickym rodinam davali strašne vela...to je nespravodlivost voči inym ktory tiež stratili pribuzneho v praci....ved milion je im malo ?? ano nemaju svojho blizkeho---- ale nie su prvy ani posledny,,,nič im nedať ! ! !
- 2010-03-10 14:00:17 | bojovníčky | ester
Reláciu modré z neba sledujem a ešte som si nevšimla že by splnili sen známej osobnosti. Všetko to boli sny prostých ľudí, ktoré chytili za srdcia, a ten kto má srdce dopraje žene, matke, ktorá prišla o manžela, s ktorým prežila kus života aspoň trochu radosti, ktorú chcela zdielať so svojim už bohužiaľ nie jej vinou mŕtvym manželom. Síce nie som tvorca relácie MZN, ale určite im ide o to vyplnením sna naplnili prázdne miesto v srdciach obdarovaných...
- 2010-03-10 13:57:55 | lenka | pre LM
Klobuk dole...naozaj velmi pekny prispevok...skoda, ze ich tu takych nie je viac...
- 2010-03-10 13:57:05 | natana | je mi zle
ja už čakám kedy bude v modrom z neba vdova po rezešovi rodina dostala vážne velké peniaza len vláda im dala 99 tisíc € odškodné bolo na osobu teda každé dieta po 33 tisíc aj manželka daléj nadácia im dala € kto vie kolko napr nadácia markíza je mi vážne zle rodina by má žalúdok tak sen vrátia .................................. LM ty si velmi mudra osoba nebudes ty tiez banik ? prosim ta kazdy ma pravo na svoj nazor tak si pis aj ty
- 2010-03-10 13:52:59 | natana | je mi zle
ja už čakám kedy bude v modrom z neba vdova po rezešovi rodina dostala vážne velké peniaza cca 1 tisic € len vláda im dala 99 tisíc € odškodné bolo na osobu teda každé dieta po 33 tisíc aj manželka daléj nadácia im dala € kto vie kolko napr nadácia markíza je mi vážne zle rodina by má žalúdok tak sen vrátia
- 2010-03-10 13:51:23 | Ponti | LM
Súhlasím s vyjadrením LM
- 2010-03-10 13:50:48 | ester | lacy
...tak potom preco vyberaju len znamych ludi,tak to nejak vysvetli ak je to vsetko v poriadku.Ci naozaj je to az taka nahoda ze kazdy znamy pise do mzn a oni kazdemu vyhoveju.A kde potom su sny prostych ludi?ci tie niesu az take zaujimave?
- 2010-03-10 13:42:57 | LM | Pavol Kalep
V prvom rade si asi nepochopil, že som sa nevyjadrovala k modrému z neba ale k príspevkom, ktoré urážajú a hania banícke povolanie a baníkov ako takých. Ďalej ti asi uniklo, že sen si nevysnívala vdova ale niekto blízky, ktorý z tých peňazí nedostal ani cent. A myslím že mu na nich ani nezáležalo, vysníval to preto, že mu na tých ľuďoch záleží. TV Markíza nezisťuje finančnú situáciu rodín, ktoré si niečo vysnívali (a určite mnohé zo snov, ktoré splnili ľudom si tí ľudia mohli dovoliť). A nechápem, prečo každý obviňuje rodiny, za to, že dostali peniaze a nie pána Fica ktorý im ich poskytol, pretože oni o tie peniaze nežiadali. A ako som už spomenula, nikto by tie peniaze neodmietol. A to prečo Fico neposkytuje peniaze aj iným pozostalým iných nešťastí a prečo TV markíze nespĺňa sen každému treba riešiť hlavne s nimi a netreba sa s tým obracať a kritizovať pozostalé rodiny banského nešťastia.
- 2010-03-10 13:26:02 | lacy | este daco
teda matka vyuzila hru syna ktory sa chcel vraj zabit aj ked to bola jasna hra na city...a dovolenka gratis END MARKIZA
- 2010-03-10 13:24:25 | lacy | ester
tudom tam dom.... :D prosim ta niekto tu uz pisal o chlapcovi ktory sa chcel zabit markiza za ten sen dostala riadnu tucnu pokutu , no ale tam to snivala matka a preco ??? keby nie je znama z tv tak by ju ani nevybrali ale chcela sa opat ukazat dama no nie ?? ja uz sledovat modre z neba nebudem
- 2010-03-10 13:11:19 | ester | kto koho zneuziva..
....ale je otazne kto koho zneuziva?ci ludia markizu,alebo markiza ryzuje na nestasti zufalych ludi.naozaj preco vsetko medializovane,konci v modrom z neba?vsak materialu maju dost ked nevedia cim uputat siahnu po nestasti inch a naslubuju hory-dolyhlavne nech to vypada stastne a vieruvhodne. ...ale na vsetko su sponzory.ak maju vela cestoviek na sponzorstvo,tak sa realizuju predovsetkym dovolenky a ostatne sny musia ist bokom.
- 2010-03-10 12:17:40 | Pavol Kalep | LM
aj mne zomrel kolega v praci na stavbe veru Fico rodine nedal ani cent moja kolegyna pisala do modreho z neba o sen pre rodinku ale kde vidis sam (a) vybrali znamy pribeh ... je im malo tak musia este aj modre z neba vyuzit nie ? tu nejde o zavist ale ze ta rodina si to mohla dovolit aj sama z penazi ktore im dali na rozdiel od inych tragedií ktore su ignorovane
- 2010-03-10 12:06:05 | Otto | markzie a Mirkovi
miro , ty si tiez asi banik ze ?? nikto tu nic nezavidi len aj mne je moc divne preco Dramaturgicka tv markiza Martina H , vybera medialne zname pribehy to vazne tie rodiny ak napr minule chlapec ktory sa chcel zabit tak jeho matka na tom tazila ze napisala a vybrali ju preco nevybrali napr niekoho ineho ??? ved aj tej rodine ludia poslali € dokonca aj boris kollar tak isto aj tejto banickej luze nadacie a stat a bezni ludia !!! tu nejde o zavist ale o nie co ine co ty s tym mozgom asi tazko pochopis
- 2010-03-10 12:01:41 | LM | je to do plaču
Toto je obyčajná hnusná závisť, až nechápem ako sem niektoré príspevky mohol niekto napísať. Keby Vám niekto zomrel a štát Vám dá za to toľko peňazí hovorili by ste potom niečo? Alebo by ste ich nebodaj odmietli? alebo vrátili? No o tom silne pochybujem. A čo sa týka IQ baníkov, to ako tu o nich niekto pochybuje je k plaču. Skoro každý z nich je živiteľ rodiny a zarába si každý poctivo. Ani jeden nemá problém s tvrdou a ťažkou prácou, na ktorú VY čo o nich pochybujete asi nemáte žalúdok. Ste smiešny, zamyslite sa nad sebou ako by ste sa cítili v takejto situácií.
- 2010-03-10 10:33:50 | miro | miro
fuj hanbim sa za slovakov ich povahu zavidiet
- 2010-03-10 10:20:01 | marta | ktovie aka je skutocnost
pisete tu ze si nieco vysnivali.Ja neviem ale sledujem mzn casto a je mi naozaj divne ze vsetkym medializovanym nestastiam sa plnia sny!Ved napr.trag. v Hrinovej,ten maly chlapec co chcel spachat samovr.,a mnoho dalsich....mna by zaujimalo ako to naozaj je.Zeby ti ludia nahodne po preziti tazkych chvil vsetci mysleli len na to ako si splnit sen a hned sa obracali na tv markiza,tak tomu neverim.Urcite je tam niekde pes zakopany,ale to vedia len pani zhora,my sa to nedozvieme,vsak cim tragickejsi pribeh,tym vyssia sledovanost!.
- 2010-03-10 09:41:46 | milos38 | markiza???
vazena , markiza a banici nikto nic nezavidi ale ako sa hovori ze banik vela rozumu nema kazdy sudny clovek nesuhlasi s tym to snon ale ako citam zisli sa tu aj Banici .----------- Markiza nechceli by ste sen splnit mojej znamej manzel jej zomrel je podnikatelka celkom sa jej dari , uz rozumiete banici ? ze rodina si to mohla dovolit kupit aj sama a nie ciciat este aj sponzora ktory mohol darovat dar radsej rodine kde nie su peniaze ako rodine ktora sa nahrabala , dufam ze sponzot cita diskusie komu zase dali sen all dar
- 2010-03-10 09:11:27 | Iveta š | vilo pre mna si od teraz nula
dobry den musim suhlasit ze poznam rodiny kde tragicky tiez zomrel clovek na stavbe od Fica nedostali nic rodina teraz zije len z toho co mlada matka zarobi plus deti maju sirotské nikto im nic nedal ako tejto rodine Fico na osobu 33 tisic € na jednu osobu to znamena ze matka 33 tisic € a synovia po 33 tisic € , plus nadacie , este aj sny ??? a ine rodiny ktore su bez penazi a stratili blízkeho ktorý tragicky zomrel v praci nedostali nic od vlady ani od nadacii lebo sa nerobila okoho toho šov ako sa robila pri banikoch a mily Vilko ty hovor za seba ze smutilo cele slovensko
- 2010-03-10 08:42:17 | johann | hi
kazdy ma pravo na svoj nazor ani mne sa nepaci komu splnili sen je mnoho rodin ako ste pisali ktorym v praci zomrel otec , brat ale ako ste pisali nie vsetko je hned na markize a nie kazdemu sa zalozi zbierka na pomoc ako to urobila markiza a vlada mohli si to kupit aj sami ale asi mozno sa im paci ked sa prezentuje v tv mozno im to hodi este viac love :P
- 2010-03-10 08:39:24 | daniela | zavist??? nie !!!
aka zavist ? o com tu pisete to sem pise cela handlova a banici ?? mne sa staci pozriet na damu ako sa nahodila , sem tam slzlu vypusti pri tom sa tesi na € ktore dostala od Fica a od nadacii nie je dobre ? co skoro sa aj vyda :)) a peniaze ma aj od Fica no nie ? :D
- 2010-03-10 08:37:27 | ja |
co ine vedia slovaci len ohovarat a zavidiet.Ale rodine to manzela a otca nikdy nevrati tak sa spamatajte co tu vlastne pisete.Som zvedava ci by ste to pisali aj vtedy,keby sa to tykalo niektoreho z vas.Vtedy by ste len tisko sklopili usi a zavreli oci a rozmyslali preco sa to muselo stat prave vam.
- 2010-03-10 08:33:18 | david lane | made in slovakia
...inak je fakt divne,aky je rozdiel pri smrti jednotlivca v praci a tot,banikov.... ale aj tak je vsetko zavadzajuce,aby ste rypali medzi sebou a skutocne problemy slovenska su v riti.
- 2010-03-10 07:19:10 | Petra | banicka luza dobry den
dobre , banicka luza nam tu napisala :)) mili negramotni banici tu nejde o zavist ale ......... ale banicka luza ma IQ minus 5 teda vy to nechapete
- 2010-03-09 22:24:43 | Mirka | Typicka vlastnost slovakov-zavist
Ludia čo tu pišete za trapne vyjadrenia,zavidiet peniaze rodinke,ktora prišla o manžela a otca,ubohe-ti čo zavidia,nemaju srdce a cit!!!
- 2010-03-09 21:47:38 | ujo | proste slováci
:-((
- 2010-03-09 21:33:30 | ema | Slovaci...
To je smutne ze si Slovaci zavidia aj nestastie,ak aj ta pani neni zrovna socialne odkazana detom to otca nevrati...
- 2010-03-09 21:20:07 | aj rakovinu by ste zavideli | slovac zavistliva
to sa nehambite spominat kto kolko to ma penazi. Aku hodnotu ma podla vas ludsky zivot 50 000- 80 000E ? Ja som rad ze na slovensku sa este niekto najde co sa znazi nejako ludom pomoct, alebo ulahcit im v trapeni. Nikde som nevidel zeby nejaky politik, alebo stat pomohol niekomu v nudzy, aj ked si myslim ze prave stat by mal ludom pomoct kedze su tu kdejake social....
- 2010-03-09 21:10:00 | petra | neviem čo sa to tu deje
Prosím Vás, modré z neba je relácia kde Vám splnia sen za niekoho, kto by to chcel urobiť pre toho obdarovaného. Je nemiestne aby ste sa vyjadrovali takto trápne na adresu tejto rodiny, ich kamarát im chcel niečo dokázať a urobil to takýmto gestom, ked chcete aj vy a poznáte niekoho tak napíšte a možno sa vám to splní.... Ale odsudzovať úbohú rodinu, ktorá prišla o manžela a otca tak to je úbohé, Držím palce rodine a všetko dobré modrému z neba. A hlavne nech je čím menej takých pisálkov, ako sa tu dnes vyjadrili
- 2010-03-09 18:20:23 | ERIKA NOVE ZAMKY | markiza..............
markiza to vazne ????? ze tejto rodine xxxxxxxxxxxxxxxx poznam jednu pani ktorej tiez manzel tragicky zomrel v praci od Fica A zo zbierok peniaze nedostala ako rodina,,,, , (ved nie vsetky tragedie su v mediach) velmi ste ma sklamali
- 2010-03-09 12:31:35 | anna36 | markiza off
??????????????? markiza u mna ste skoncili tym to "snon"
- 2010-03-09 12:06:42 | mok | zavist
nehnevajte sa ale su aj iny ludia co si to zasluzia viac ako tato rodina ved dostali kopu prachov ved si mozu zaplatit aj sami neviem preco nepreverujete komu idete plnit sny
- 2010-03-09 10:30:59 | robert | markiza ste hanba
uz len co mame zavidiet ?? :))) ale markiza rodina si to mohla kupit aj sama z penazi ktore im dal Fico a zbierky no nie ? este im kupte aj novy byt vazne tv narkoza viete kolko ludi zomrie v praci pri uraze ? trapne a ubohe
- 2010-03-09 09:14:30 | dáša | ?????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ????????
modre z neba je len kopa hnoja zakryta perzskym kobercom .staci si pozistovat v akych majetkovych pomeroch ziju niektori doteraz obdarovani . ti co to najviac potrebuju ziju so svojim trapenim nepovsimnuti vysmech a zaroven profit zo skutocneho nestastia , vysokosledovana gratis reklama pre mecenasov a zvlcila divacka luza s podprahovym vkusom kazdu stredu narieka pred TV
- 2010-03-09 08:53:52 | ivan Handlova | rozboril je chudak
tam nie vraj bol alkohol ale tam aj skutocne bol ... Vilo ty si vazne kus de..... ta to rodina dostala tolko penazi len hrabu ze keby chcu tak si postavia z toho dom :))) este im aj sny splnite .... viete kolko rodin pride o svojho otca !!!! len nie vsetko je medializovane !!!! a nie kazdemu poslala nasa "socialna vlada" velke peniaze !!!! ano ! len pekne pomahajte opat sa ukazal Rozboril ako chudak
- 2010-03-09 08:22:49 | dd | zavist
Slovenska zavist.
- 2010-03-08 18:53:05 | miro | naj chlap
kto poznal mira tak pred nim klobuk dole..