26. 09 2017 15:00 | Tlačová správa

Prvý ročník projektu HÝBSA Slovensko rozhýbal celé rodiny!

Úvodná séria unikátnych podujatí HÝBSA Slovensko pomôže deťom s onkologickými ochoreniami fantastickou sumou 30-tisíc eur!

Nadácia Markíza venuje NO Deťom s rakovinou 30 000 eur
Nadácia Markíza venuje NO Deťom s rakovinou 30 000 eur Foto: Nadácia Markíza

V šiestich slovenských mestách si deti aj dospelí v uplynulých mesiacoch užili nezabudnuteľný deň v znamení športu, súťaží a zábavy so známymi tvárami televízie Markíza. Prvý ročník jedinečného projektu HÝBSA Slovensko tak rodičom úspešne odovzdal základný návod ako hravým, nenúteným a zábavným spôsobom vychovávať aktívne a zdravé deti. Priniesol motiváciu, aby súčasťou spoločných chvíľ slovenských rodín boli aj rôzne športové aktivity a snažil sa prikloniť myslenie spoločnosti smerom k zdravému životnému štýlu, aktívnemu spôsobu života a správnemu stravovaniu.

Jedinečné HÝBSA days postupne zavítali do Bratislavy (13. mája), Prešova (27. mája), Zvolena (24. júna), Popradu (1. júla), Žiliny (2. septembra) a Šamorína (16. septembra). Televízii Markíza v spolupráci so spoločnosťou Be Cool a partnermi projektu BILLA Slovensko, Kia Motors Slovakia a ČSOB sa podarilo na jednotlivé podujatia prilákať tisíce spokojných návštevníkov.

„Sme hrdí, že sa nám podarilo priniesť projekt, ktorý je určený pre všetky vekové kategórie a ktorý spája rodiny pri spoločných aktivitách,“ povedal Matthias Settele, generálny riaditeľ televízie Markíza.

V každom meste mali zaregistrovaní účastníci možnosť športovať v štyroch hlavných disciplínach: HÝBSA run – hromadné detské bežecké preteky, HÝBSA bike – hromadné detské bicyklové preteky, HÝBSA power – zážitkový prekážkový beh, a s výnimkou Popradu a Šamorína zasiahlo všetky mestá tiež farebné šialenstvo CRAZY COLORS – pestrofarebný beh pre celú rodinu na štvorkilometrovej trati. Práve v záverečnom Šamoríne však mal premiéru HÝBSA athletic, čiže bezplatná možnosť zúčastniť sa rôznych detských atletických súťaží (beh na 60 metrov, skok do diaľky, skok do výšky, hod maketou oštepu) na jednom z najmodernejších štadiónov.

V čase obeda na HÝBSA days pravidelne prebiehal workshop zdravého varenia s ambasádormi projektu Mirkou Luberdovou a Viktorom Bielikom. Pre deti bola pripravená aj FUN ZÓNA, kde si mohli zaskákať na trampolínach, vyblázniť sa na skákacom hrade, zúčastniť sa maľovania na tvár, prípadne zabaviť sa v kreatívnych dielničkách. Súčasťou podujatí bola aj atletická škôlka v SPORT ZÓNE, pozostávajúca zo 6 rôznych atletických disciplín. Vo voľnočasovej zóne si mohli mamičky s deťmi spoločne oddýchnuť, načerpať nové sily a taktiež sa zúčastniť HÝBSA babies - pretekov lezúňov na päťmetrovej trati.

Okrem ambasádorov Lenky Šóošovej, Gizky Oňovej a Patrika Švajdu sa podujatí zúčastnili tiež mnohé známe tváre z televíznej obrazovky, ktoré mohli návštevníci stretnúť v TELEVÍZNEJ ZÓNE. K tváram projektu patrili aj moderátor Patrik Herman, herečka Zuzana Vačková, či spevák Miro Jaroš, aktuálne jeden z najobľúbenejších autorov piesní pre deti.

„V HÝBSA Slovensko si zasúťažil aj môj starší syn Riško a bol z pretekania i zisku medailí nadšený. Deti by sme mali viesť k pohybu od malička, akémukoľvek. HÝBSA Slovensko to robí veľmi zábavnou a nenútenou formou, už dnes sa teším na ďalší ročník. HÝBSA days neboli len o pretekaní, ale aj o stretnutí s našimi divákmi a o množstve pozitívnej energie,“ zhodnotila za všetkých jedna z ambasádoriek projektu a obľúbená moderátorka Lenka Šóošová.

Do športových aktivít sa zapojilo celkom 2 987 detí, výška štartovného na jednu disciplínu bola päť eur a vďaka všetkým zaregistrovaným účastníkom sa podarilo vyzbierať krásnych 14 935 eur. Nadácia Markíza sa však túto sumu rozhodla zdvojnásobiť a aj pekne zaokrúhliť. Na podporu činnosti neziskovej organizácie Deťom s rakovinou – založenej rodičmi detských onkologických pacientov, ktorá sa významne podieľa na zlepšovaní podmienok na Klinike detskej hematológie a onkológie v DFNsP v Bratislave – tak poputuje úžasná suma 30-tisíc eur.

Slávnostné odovzdanie symbolického šeku s touto prepotrebnou finančnou pomocou prebehlo v piatok, 22. septembra 2017, v relácii Teleráno. Svojho majiteľa tiež našiel nový automobil Kia Cee'd, ktorý do súťaže venovala spoločnosť Kia Motors Slovakia. Šťastného výhercu spomedzi všetkých zaregistrovaných účastníkov vyžreboval pod dohľadom notárky moderátor Roman Juraško.

Všetkým partnerom, spolupracovníkom, podporovateľom a aktívnym účastníkom prvého ročníka projektu HÝBSA Slovensko srdečne ďakujeme a už teraz sa tešíme na jeho pokračovanie v roku 2018!


Všetky informácie o projekte HÝBSA Slovensko sú dostupné na samostatnom webe hybsa.markiza.sk, facebookovom profile (www.facebook.com/HYBSASlovensko), ako aj Instagrame (hybsaslovensko).


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?