- 2009-11-21 21:17:33 | hejma | pozrite cele tu aj nadava
http://www.youtube.com/watch?v=I7tUxCQ2lag&feature=related
- 2009-11-20 19:14:22 | viera |
Hejma je totalne zaujaty a chvali len tych svojich vyvolenych...čechov, len neviem prečo Dara a Palo sa chovaju ako keby nepochadzali zo Slovenska
- 2009-11-19 09:38:33 | Jojo | pre porotu
Aj tak viem, že toto nebude čítať, ale predsa napíšem, ako je nespravodlivá. A to : jednej speváčke, ktorá niečo zaspieva, povedia, že čakajú, kým to rozbali /neviem síce čo/, druhej, ktorá spieva dobre, zkritizujú až hrôza. Monika, nech sa nehnevá, má slabulinký hlas, ktorý možno vyznie veľmi dobre v kultúrnom dome, na akcii pre ddôchodcov. Dominika, tak to je niečo iné. Má perfektný hlas a neviem, čo proti nej ten Hejma má. Eto vsjo
- 2009-11-18 11:33:40 | hela | A toto je superstar ?
Superstar bude zasa takou akou má byť ak počas celého vysielania nebude viac ako 1 reklama. Ak zrušíte porotcov. Porota sú diváci a ich hlasovanie. To je smerodatné tak načo platiť 4 ľudí, ktorí nepovedia nič nové.Ttlačia sa do úlohy odborníkov ale je to len ich subjektívne hodnotenie. Nedráždite divákov. Ktorý z tých 4 by mohol byť dobrým hlasovým pedagógom? Aj by sme ušetrili. Reklamy sú dobré aspoň na to, že môžeme počas ich trvania vyvrátiť to čo sme nestrávili a čo nám naservíruje porota. A finalisti - nemalo by to byť náhodou nini talen šou. Veď sú to deti.
- 2009-11-17 22:42:01 | Palino | Queen
Tak ten otrasný nabrčkavený Žlutý pes ma dobre nasral. Že on Queen zrovna nemusí?? Samozrejme, necekol by ani pri jednom tóne. Starý prašivý hav hav. Mal ísť do poroty, keď bola výstava psov.
- 2009-11-17 20:24:17 | mata | hlucha porota
prosim vas kto je to ten zlty pes? ved on je hluchy. akoze za akeho spevaka sa on pasuje, kto to je a co dokazal? este nikdy slovakov nepochvalil, zato na cechov neda dopustit. Smajda bol jednoznacne dobry a nepravom zle hodnoteny, lebo je slovak a Dominika to iste. Este stastie ze hlasuju ludia,nie psi. Zato Chodur je uz totalne nudny a fakt spieva stale tu istu pesnicku. Este k tomu je aj strasne skaredy a nesympaticky. Nehodi sa na superstar a nikoho nebude ta jeho jedna pesnicka bavit pocuvat donekonecna. Mohol by vyypadnut, uz aj Bagarova bola zaujimavejsia ako on, lebo aspon vzdy inak vyzera.
- 2009-11-17 18:36:05 | muller josef |
Prosím zrušte reklamy protože přicházíte o diváky už 2x jsme v neděli přepli na jedničku kvuli teklamám
- 2009-11-17 16:49:40 | dominika | superstar
monika bagarova je nejlepsi spjevacka a vy poroto okamzite to ho nechte
- 2009-11-17 14:33:10 | Karlotino | Lacho nebo Lačos?
To je do nebe volající Láčos zustal ve hře,to porotě muselo bejt z toho na blytí,není to spravedlivý,mužeme počítat s tím že pujde i CHodur,protože zpěvu národ vubec nerozumí.
- 2009-11-17 11:51:47 | bobo |
tuším ,že to vieš z hlavy ako básničku-ani neviem ako mám atd.-pamatám sa na všetko dopodrobna čo som napís.
- 2009-11-17 11:25:59 | Ivka | odkaz pre ebbi
Súhlasím, že to nemá úroveň, alebo lepšie povedané.....úroveň je za biznisom. Palo síce občas prestrelí ale aspoň povie pravdu. Súhlasím, že Dominika je super a Bagárová out. Ale Šmajda...predvádza ?? Konečne sa uvolnil a nestál v pozore ako pripečený (dve kolá) ale ukázal čo v ňom naozaj je. Takéto nenútené vystúpenia ked to baví obe strany sú na nezaplatenie. Nemyslím si, že sa predvádzal ale konečne si to sám užil.
- 2009-11-17 07:29:37 | Ingrid |
...podľa mňa by mal vypadnúť Chodúr, stále je to presne o tom istom, ničím novým nevie nadchnúť, je nezaujímavý, nevýrazný a aj keď spieva...to isté dookola. Škoda Bena, na to že nikdy nespieval bol super a aj zaujímavý typ, dalo sa na neho pozerať:-)) Škoda...alebo Monika Bagárová a potom Chodúr....
- 2009-11-17 07:28:45 | majo | včera
Včera ked tam stáli Lacho s Benom, a pozeral som a rozmýšlala som ktorý z nich by mi viac chýbal, tak som zistil že mi je to úplne jedno ktorý z nich vypadne a že nič by sa nestalo keby vypadli aj obidvaja a zobrali by aj Bagárovú tá sa tiež stále hladá aj ked po štyroch finálových kolách by už niečo mohla ukázat. PS: A z poroty by mi nechýbali Hejma a Dara
- 2009-11-16 20:03:18 | starm | Hluchí -slepí
No nazdar porota, teda akože porota, lebo porota by mala byť objektívna ale táto je iba pre seba. Včera sa zas vyznamenala, vrchol bol pri Dominike , pri nej ste ste ohluchli -oslepli aj osprosteli. Vyhovárate sa na bulvár ,ale vy ste na výslni bulváru a chrapúnstva. Ak ste ohodnotili Lacha ako ako výborného spievajúceho, tak potom mi Vaše hodnotenie Dominiky Starej , pripadá ako chrapúnstvo a vulgarizmus najväčšieho zrna na čele s Hejmom /hluchý- slepý a zaujatý voči Slovákom/. Dara tá asi ani nevedela čo hovorí ,je zaslepená iba na svojích koňov,nech odziapajú ako chcú.Jandová tá odkváka čo jej napíšu, snáď len ten Habera si zaslúži miesto v porote. Myslím si ,že Chodúr vie spievať, ale včera vôbec nezaujal , ale i napriek tomu ste ho vyniesli do nebies ,to ste už fakt tak NASPROSTELÍ že si myslíte že diváci nepočujú a že dajú iba na vaše žvásty? Hejma a Dara mali by ste viac počúvať spievajúcich,a nie svoje EGO ktoré stojí za Ho.no. Skrátka TV Markíza to pohnojila na celej čiare ,a urobila zo zábavnej šou iba kus smradľavého žvastu. Môže sa pochváliť prvenstvom ako urobiť trháku prepadák.
- 2009-11-16 19:50:09 | Vlado | pre 2009-11-16 16:18:18 | Stano | Superstár a nebo fraška
dobry nazor a zdielam ho s tebou. a v nazve by som sa skor priklonil k tej fraske. keby to islo normalne by som vsetkych nahovoril aby ignorovali dalsie kolo a nepozerali. nech sa kompetentni aj s porotou uvedomia. nebude sledovanost, nebudu peniaze a mozno sa nieco pohne.
- 2009-11-16 19:07:47 | pajka | martin chodur
neni namysleny jen si to uziva :-D je dobreej, bulvar ho zaskatulkoval no.. to je hold udel favorita, ale neumim si predstavit nikoho jineho ve finale.. teda jeste dominika samozrejme.. ale stejne je to cele pod uroven, souhlasim s ostatnima..
- 2009-11-16 18:49:56 | Marika | Porota
Hejma mal vcera okuliare, tak si bol sebou isty a nakladal im a nakladal... Dara nema slovnu zasobu, Jandova je naoko empaticka a jediny, kto tam ma rozum, cit a slovnu zasobu je Habera. VDAKA BOHU ZA HABERU. Dominika bola fantasticka. Smajda bol fantasticky. Chodur bol fantasticky. Denis bol namakany v tom tazkom texte, Bendig je proste smajlik....
- 2009-11-16 18:38:30 | aja | Denis
Ano, vcera Miro exceloval, ano, Denis nie, mozno aj preto, ze prave jemu hudobna dramaturgia na rozdiel od Bema az tak dobre nepridelila pesnicku...dnes uz Denisa odpisuju a velmi rychlo vsetci zabudli, ze na rozdiel od skokana Mira, podaval tento chlapec pocas niekolkych kol (vratane semifinale) velmi vyrovnane vykony a bol vzdy od poroty vyborne hodnoteny za svoje vystupenie, potom zrazu ta pamat zmizla! ( najma od kola, kedy sa Denisova choroba podpisala na jeho vykone) a za svoje vystupenia zacal byt v kurzespevak Ben:)... Zaujimave je aj to, a nielen v pripade Denisa, ze kym pri Martinovi neprekaza, ze vsetko odspieva vo svojom tomjonesovskom style, u Denisa jeho styl aj kudrlinky nesmierne vadia a stalo sa zelanim naroda a stavkovych kancelarii, aby vypadol...
- 2009-11-16 18:11:05 | divák | hastrman
Nemám slov na toho nahluchlého hastrmana Hejmu. Kto bude v BA na prenosoch dajte mu poriadne pocítiť, že je zrelý tak do šrotu a nie na hodnotenie skutočných spevákov( Dominiku, Mira ) nech zavíja so svojimi žltými psami v Prahe.
- 2009-11-16 17:48:26 | Darius | Jednoznačne ŠMAJDA
Miro Šmajda v poslednom kole exceloval !!! Páčila sa mi aj Dominika Stará, len stále neviem pochopiť, čo ten Hejma má proti nej. Milí superstáristi, spievajte tak, ako to cítite a z Hejmu si nič nerobte, aby ste nedopadli v hudbe ako on ! Tento dotyčný postarší nacionalistický pán ani nevie hodnotiť, už keď tak, nech sa zamyslí sám ned sebou.Držte sa rád Paľa Haberu .
- 2009-11-16 17:19:36 | claudia | HEJMA, ZAMYSLITE SA ASPOŇ TROCHA NAD SEBOU...
Hejma so svojou "brutalnou" anglictinou a trapnym chvastanim sa, nevie ani dosledne charakterizovat tu ktoru skladbu. Nothing Compares to You - nie je o vyznani a laske ako takej, ale o rozchode s láskou, presnejsie narekom o stratenej laske /ked uz apeluje na tu svoju uzasnu English/. A kazdy rozchod s milovanou osobou sa moze interpretovat rozne, cize aj citovo, alebo aj "tvrdsie". Ale, žial vieme, že o tom to vôbec nie je - že jo "pane umelče"..., na svoj vek by te mali byt ten najobjektivnejší a viac empatickejší k mladým talentom, ktori na to aj maju!
- 2009-11-16 17:00:07 | Julia | Je superstar fraška?
Mne osobne veľmi chýba nasadenie hlasového pedagóga - a to p. Alenky Čermákovej, ktorá odvádzala skvelú prácu. Prečo to už nerobí a čo z toho mala čítajte na http://kultura.sme.sk/c/5021452/alena-cermakova-superstar-nikdy-viac-za-ziadne-peniaze.html
- 2009-11-16 16:18:18 | Stano | Superstár a nebo fraška
Výběr písniček je nad hlasové možnosti určitých učinkujicích a to je evidentne vidět na jejich nervozite hodnocení pána Hejmu je amaterské je evidentné že učinkující nemají žádneho poradce aby jim při zkoušce vytkl chyby a nasměroval jich.Někteří neznají dobře anglicky a proto neví ani o čem písnička je a proto tam chybí cit.14 až 16 roční učinkujíci nemají šancu doslovne imitovat světové hity a proto by se měla při hodnocení posuzovat jejich vlastní snaha a jejich osobitný projev superstar by měla být osobnost s vlastním projevem a ne imitátor.Možná by bylo dobré kdyby se posunula věková hranice od 17 roku Celkově je superstar fraška,protože tý co něco uměli/ Šenkova,.Konvičková,-Majerníková/ vypadli a momentálné Ben,Bagárova Lacho na to nemají.Chodúr je stereotyp má jeden styl ostáva Šmajda a Dominika Stará částečne se k nim řadí Bendig,předpokládam že ve finále budou.Dominika Stará,Miro Šmajda,Martin Chodúr a Ján Bendig
- 2009-11-16 15:37:25 | Zuzana | Odkaz pre Vercu
Škoda že si myslíš, že Dominika nevie spievať. Také deti, čo nemajú hudobný sluch by to ani nemali pozerať.
- 2009-11-16 15:33:08 | Verca | coo?
smajda vcera bol najlepsi to hej...bgarova a ben total hrozne s tym tiez suhlasim ale denis to zas tak strasne nezaspieval..a aj stara by mohla konecne vypadnut..ju nepochvali porota ona sa rozreve a hned jej vsetci budu posielat sms..
- 2009-11-16 15:21:40 | zajo |
ked som videl zoznam piesni na rockovom kole tak som to ani nepozeral...nevedia co je ROCK!!..okrem par vynimiek..
- 2009-11-16 15:19:05 | Zuzana | Porota
Škoda, že porota nečíta tieto naše príspevky. Keby mali chrbtovú kosť, už dávno by sa spamätali. Možno sa nám týmto vysmievajú a robia to naschvál. Komentáre Darine a Hejmu sú pod úroveň. Od začiatku majú svojich favoritov. Najlepší : Šmajda, Stará a niekedy aj ukričaný a afektovaný Bendig. Ben a Bagárová nula bodov. Ale ešte sa na nich musíme tešiť lebo oni na to majú Do r..i
- 2009-11-16 15:09:12 | mato | SMAJDA ZASE NAJLEPSI!!!
Tu niet co dodat,jedina superstar je MIRO.Jedina jeho konkurencia,Leona,vypadla.Chodur ma silny hlas,ale od originality ma velmi,velmi daleko.Dominika Stara je skvela spevacka,ktora nam svoje kvality este len ukaze.Bendik samozrejme spievat vie,ale jeho hlas velmi nezaujme.Bagarova mala vypadnut davno pred Leonou.Ked som ju videl a pocul spievat prvykrat,tipoval som ju za favorita,ale teraz je cim dalej nepocuvatelnejsia,az hroza.Od Bena som este nic dobre nepocul.A Denis sa ma este o speve co ucit a cvicit tiez...Super je aj Adela,proste profesional!
- 2009-11-16 14:14:36 | sez | Superstar
okno
- 2009-11-16 14:02:00 | tana |
-zbytocne tu pisat, cela sutaz je o peniazoch, peniazoch a este raz peniazoch
- 2009-11-16 13:54:20 | Hejma | kritika
Komentare od Hejmu boli vcera naozaj dost pod uroven a vsetkych si podal okrem Chodura. Bola to fakt parodia !!!!
- 2009-11-16 13:48:25 | lilu | smajda - simply the best
Urovne celej tejto party sa rovna urovni porodcov. To už nie su fundovanejší hudobníci v SR a CR? Smajda bol vcera fantasticky. Je velmi muzikalny, zohraný s kapelou a vie urobit sou. Vlastne mne sa jeho výkony a výber skladieb páčil vždy, to len táto skizofrenicka porota ho stale kritizovala. Dominika to tiež krásne zaspievala. Chodúr zaspieval na jednicku ale neviem si pomoct ked mna nebaví - Taký nemastný, neslaný. Ben, Bagárová, Lacho - odchod domov.
- 2009-11-16 13:39:17 | Zuzika | fakt
Keby som dnes večer mohla ísť na priamy prenos, určite by som vypískala toho falošného Hejmu. Piskot si zaslúži, nič viac. Alebo by som hádzala paradajky. Za to neobjektívne hodnotenie. Šmajda bol včera fakt vynikajúci, predstavenie ako hrom. Koľko súčasných profesionálov by to nedokázalo!! A Dominika spievala krásne, už viac ani nepíšem - idem rýchlo posielať smsky.
- 2009-11-16 13:38:54 | herec | porota na figu
Neviem prečo ale myslim si že dara by nezaspievala lepšie ako dominika stara,skor dominika by ju tromfla, dara sa hra sa na velku spevačku a modnu ikonu.Je my snej zle.Favorit Chodur nebol v rokovom kole až taky 100 percentny.
- 2009-11-16 13:23:36 | mikybul | Re: Ina
Tak to vidíš, že sloboda slova - len čo niekto povie svoj názor, už je to porušenie slušnosti....Že je nacionalista - to vidí aj sprostý, že je eštébák - to si prečíta takisto každý na internete v zoznamoch, že je neobjektívny - to prejaví v každom kole. Ale už máš za to vystrihnutý príspevok... Vivat demokracia, vence remos....
- 2009-11-16 13:07:03 | Anushka | Ondřej Hejma
je taký obstaróžny d´Artagnan a má problém odpútať sa od nacionalizmu a byť objektívny. Našťastie sa generácie menia a súčasní Česi sú objektívni a nezaťažení, čo vidno z ich komentárov k tomuto porotcovi. Doporučujem prečítať si ich - sú celkom zábavné.
- 2009-11-16 13:06:53 | mikybul | Bol to vôbec dobrý nápad?
Úple na začiatku si treba položiť otázku: Bol vôbec dobrý nápad robiť takúto súťaž spoločne s iným národom a už vôbec: s Čechmi? Po prvé: Absolútne nezvládnutý systém hlasovania, keď čechov je raz toľko ako slovákov, tak na čo sa hráme - bolo to vidieť na uniknutých štatistikách hlasovania - jednoducho, keď si česi povedia, že víťazom bude čech, tak sa slováci môžu aj rozkrájať. Po druhé: Porota - Nech Ondřej Hejma hovorí čo chce, jeho hodnotenia vôbec nie sú o kvalitách spevákov, ale o ich národnosti, mal to povedať hneď na začiatku, a boli by sme vedeli na čom sme, Darina Rolincová - sama nevie, kto je, tá Praha jej lezie na hlavu, nech požiada o české občianstvo a zas budeme vedieť na čom sme, Marta jandová - relatívne neškodná, len nech si drží už vyslovený názor a nemení ho každý týždeň (Ben Cristovao), Pavol Habera - dlho som ho nemal rád, ale ako jediný je vždy stopercentne objektívny. A po tretie: Ako vždy s nami česi zase vyč....rali - všetko sa odohráva na Slovensku, všetky náklady a starosti nesú slováci (vrátane vstupeniek, ktorých 90% si kupujú slovenskí fanúšikovia), tak o čom to všetko je? Veď je to vidieť aj na sledovanosti, aj na počte hlasovaní, ľudia proste nemíňajú peniaze na niečo, o čom si myslia, že je vopred rozhodnuté...
- 2009-11-16 13:06:01 | Ivka |
Hejma proste balí Chodúra. Je to jasné
- 2009-11-16 12:54:23 | Katka | Výber piesní
No ak je to s tým výberom naozaj tak, tak je jasné, prečo Chodúrovi všetko sedí a ostatným nie, hm hm ...
- 2009-11-16 12:50:29 | CLAUDIA | CITUJEM DOMINIKU - VYBER PIESNI NIE JE V ICH KOMPETENCII
Finalistky speváckej šou Dominiku a Moniku nespájalo počas nedeľňajšieho kola iba to, že ich porota za predvedený výkon nepochválila, ale najmä to, že ani jedna z nich nie je spokojná s piesňami. Podľa oboch dievčat je kritika poroty adresovaná na zlú voľbu skladby neoprávnená. „Vyberá nám ich dramaturgia. Ani si neškrtneme. Dúfala som, že mi dajú nejakú energickú skladbu. Aby bolo vidno, že viem spievať aj iné ako zaľúbené piesne,“ povzdychla si Dominika po prenose.
- 2009-11-16 12:47:50 | Katka | Veru, veru víťaza už máme...
Pán Hejma ho už aj predstavil, ešte pred začatím finále - pamätáte? "Dámy a páni - nová československá superstár...
- 2009-11-16 12:46:06 | chic | superstar
no neviem, dal som sem prispevok, zmazali ho, dal som ho znova, zas je zmazany a pritom tam neboli ziadne nadavky, tak neviem, co to ma znamenat, komancovska cenzura abo co?
- 2009-11-16 12:42:25 | ja | nazor
Dominika je super-spieva stale dobre,ale kto chce psa bit,palicu si vzdy najde....Hejma ju nemusi a jasne jej to dava vyzrat. Takisto Smjda bol vcera famozny,ale to nez. ze v buducom kole ho neoznacia na vyhadzov-proste porota ma tam svojich a basta....neobjektivna sutaz od zaciatku....inac ja si finale predstavujem Chodur a Dominika,aj ked je jasne,ze vitaza uz mame
- 2009-11-16 12:38:56 | Marcela a priatelia | Dominika fandime Ti
Volte Dominiku Staru.Stale tam Slovakov kritizuju, a z Ciech chvalia.Boli hluchi? Dominika to zaspievala super, vo svojom podani,bez chybicky. Co ich stve,ze vie spievat lepsie ako oni? Ak vypadne ona,uz to nebudem sledovat.....!!!!!!!!!
- 2009-11-16 12:30:13 | lucka | superstar
ten porodca ondrej ma zacina strasne hnevat ......najblizsie by mali jeho vyhodit lebo on neni objektivny......podla mna boli vsetci dobry zvladli to podla seba......on ma len favorita chodura a nikto iny ho v superstar ho nezaujima........
- 2009-11-16 12:23:18 | lucka | skryta vasen:)))
vsetci herci su tam pekny...no proste uzas,a a jak su popareny tak to je tiez dobre:)))tato telenovela je uzasna a to som ju uz videla asi 5 krat:)))som zvedava co pojde po nej.....:)ale ak tam pojde niaka telenovela ktoru som uz videla a daju zase 2 casti ......ked uz dajte telenovelu ktora u nas este nebola alebo presunte niaku telenovelu s premierovich ktore vysielate vo vecernych hodinach alebo to niako poposuvajte a dajte 2 casti niektorych z tychto telenoviel :))takze som zvedava ako to spravite.
- 2009-11-16 12:07:36 | Kinco | Hodnotenie rockoveho kola
Spicka: Smajda Dobre: Chodur, Stara Priemerne: Bendig Slabe: Bagarova, Christovao, Lacho Bagarova to bol extra des. To s rockom nemalo nic spolocne. Ben to je tiez otras, k tomu sa vyjadrovat ani nebudem. Lacho ten ma styl na opacnom spektre hudobnej sceny (sladaciky to je jeho). Smajda ako som uz pisal famozny vykon. Chodur stale dobre, aj ked zaspieval pod svoj standard. Stara to zaspievala tiez celkom fajn. Bendig sa stratil a ten Queen znel dost o nicom, ale boli tam aj svetle momenty.
- 2009-11-16 11:59:38 | Kinco | Smajda famozny
Pocuvam metal od 10 rokov (mam 31). Som si ho dnes pozrel na internete a to bolo vystupenie hodne superstar. Nebudem ho prirovnavat k Landemu a pod., ale chalan vcera ukazal, ze je vo svojom zanri uplna spicka minimalne na Slovensku. Komentar poroty (Hejmu) ani nekomentujem. Resp. som si vravel ze WTF!!!! Pan Hejma sa uvedomte....... Pozrel som si zatial iba Chodura a Smajdu, ale Smajda bol neporovnatelne lepsi. Chodur je skvely spevak, ale Smajdovi bol vcera maximalne po pas.
- 2009-11-16 11:48:57 | ebbi | nemá to úroveň
Ani neviem, čím začať- tá porota je úplne vedľa. Trepú nezmysly, už ani sami nevedia , čo hovoria. p. Habera je vulgárny. Neviem, či aj pred svojími deťmi ta rozpráva. Mal by sa trochu spamätať a uvedomiť si, že ten program pozerajú deti a hala je plná deti, a potom sa čudujeme ako hovoria. To čo urobili s Dominikou - tak by som im nedala vôbec honorár. Hneď som si pustila na You Tube Shinead oConor a skonštatovali sme v rodine, že ona spieva túto pieseň ešte silnejšie ako Dominika. Hanba - chudera , Bagárová bola úplne out aj ostatní boli priemerní, nesedeli im veľmi skladby.Šmajda sa predvádza .....
- 2009-11-16 11:41:15 | R1S0 | eska
no ked si sa vcera pri chodurovi bavila,tak to si neviem predstavit tu "zabavu". ale kazdy mame iny vkus a nazor,pre mna to bolo ako by to spieval 65 rocny dedko,co v zivote nepocul stavnaty original na zraze maturantov po 50 rokoch. toto bolo rokove kolo,a nie swingove.....
- 2009-11-16 11:36:36 | eska | Chodur na youtube. Pozrite si, neolutujete!
Pre vsetkych, ktori si myslia, ze Chodur je nuda. Pozrite si totot: http://www.youtube.com/watch?v=x_HZYRfBSbg alebo si na www.youtube.com dajte do vyhladavaca Robson - Rabbit. Podla mna je to fakt dobreeee. Mne sa tiez obcas nepaci ako porota hodnoti a tiez som vcera pozerala, ci uz Hejmovi uplne preskocilo. Ved uz aj ostatni porotcovia obcas nechapali, co to ten trepe. Ale toto mi tu uz pripada ako nejaka davova psychoza s cielom odstranit Chodura. Len preto, ze sa paci porote, zatial co inym nakladaju. Moj nazor je taky, ze Dominika Stara sice takmer zakazdym zaspieva bezchybne a tiez sa mi nepaci, ked ju niekedy az zbytocne kritizuju za malickosti, ale mna jej spev az tak neoslovuje. Jedina piesen, s ktoru ma fakt dostala, bola ta Lara Fabian v semifinalovych kolach ... potom uz nic, ani to Vyznanie, za ktore ju aj porota vyniesla do neba ma az tak nenadchlo ... napriek tomu, ze to urcite zaspievala bezchybne. Absolutne mi nevadi, ze nespieva ako original, ale nieco tomu (aspon pre mna) chyba. ... Tak ako aj mnohym z vas, ani mne sa nepaci, ako s Monikou Bagarovou zaobchadzaju v rukavickach, aj ked su jej vystupenia v podstate jeden pruser za druhym. Ale musite uznat, ze minimalne Habera jej to povedal na rovinu. Pocula som ju na youtube spievat zopar pesniciek. Ako jazzova spevacka by bola vyborna, ale superstar jej velmi nesedi. ... Ked vsak pride Chodur, tak si to vzdy konecne uzivam a je to pre mna vsetko mozne, len nie nuda! A len dufam, ze ludi s takymto nazorom je viac. ... Vsetci tu hovorite, ake je to nespravodlive, ze jeho porota vychvali, ked piesen zaspieva po svojom a u Dominiku za to skritizuju. Mna by to nezaujimalo, keby aj Chodura kritizovali, proste sa mi paci ako spieva. Ak sa vam paci Dominika, tak jej poslite hlasy. ... Ale nekydajte na Chodura len zato, ze sa vam nepaci ako porota hodnoti, to nie je jeho chyba. Navyse, ked nieco niekto urobi po svojom a nie podla originalu, tak to u niekoho vypali dobre a u niekoho menej. A mozno aj o tom to je.
- 2009-11-16 11:32:53 | robos | nič moc
včera bol jednoznačne najlepši šmajda...ten to ukazal,že na to má...a ešte dominika...ale niektori tam nemaju čo robit..porota bola neobjektivna...
- 2009-11-16 11:21:31 | kamilka | jasny favorit
myslim,ze chodur nemoze nic nove ponuknut,lebo ten jeho hlas uz jeden spevak ma,tak neviem,preco ten hejma je s neho taky uneseny a to vcerajsie hodnotenie smajdu bolo neskutocne primitivne
- 2009-11-16 11:20:34 | Julia | K hodnoteniu Dominiky
Tak neviem, včerajšie hodnotenie Dominiky mi pripadalo škandalózne, a vidím, že nie som sama. Monika Bagárová bola tradične slabá ako čaj, ale nebola tak skritizovaná, ako Dominika. Pritom bolo povedané, že spev bol v poriadku, tóny čisté, tak nechápem, čo vadilo. Ale to je tak, keď sú tam 4 porotcovia z Čiech. Hejma - tradične zaujatý a Habera s Rolincovou si to nechcú s Čechmi rozhádzať - boja sa, že nebudú akceptovaní českou verejnosťou. Bolo pomýlené dať porotcov, ktorí žijú všetci v Čechách.
- 2009-11-16 11:08:09 | nika | žlutý pes
Dala som si na you tube žltý pes a vypočula som si dve pesničky sametová a modrá je dobrá .... skoro som sa pokrcala , čo to je za blivajz a tento človek sa tu hraje na odborníka na spev ... noo hrôza ... prosím skúste si to pozrieť a napíšte HEJMOVI hodnotenie
- 2009-11-16 10:59:55 | Barborka | Hejma
Hejma nabuduce si vytiahnite zuvacky z usi, neviem ci ste vcera cez tie okuliare na ociach poriadne nepoculi alebo ste sa chceli tvarit ako poriadny drsnak ale bolo to nanajvys trapne. Dominika bola uzastna krasne zaspievala ona by mala byt superstar.Stale len preferujete svojho Chodura nie ste objektivny. Nabuduce by som ocenila keby ste si viac dali zalezat na hygiene vasich usi.
- 2009-11-16 10:43:40 | Iris | No čo už
Porota nie je hluchá, len sa nevie priliehavo vyjadriť, pletie do taho vlastné emócie i hovná...Hejma bol za kata, Paľo za zhovievavého a tie dve sa v tom plácali hlava nehlava. Dara musí rýchlo povedať prvé, čo ju napadne, lebo hrozí, že nepovie nič alebo, že to nedokončí...JE TOHO NA NICH PRIVEľA!
- 2009-11-16 10:11:06 | D | Nespravodlivost
Sushalasim s viacerimi, Dominika zaspievala nadherne a precitene a ten Hejma je strasne trapny ja neviem co tam robi, lebo je otrasny a pritom vzdy poviem nejaku hlupost. A vystupenie Dominiki ma dojalo k slzam zaspievala to lespsie ako Chodur ktory bol nudny a podal to vo svojom style co uz mi lezie kus na nervy akokeby nevedel to podat inak, Dominkia je oproti nemu lepsia a viem menit zaner. Podrztme ju vsetci ak ona vypadne snad to uz nebude ani ono. Inac sa mi tiez pacil Janko Bendig a Smajda.
- 2009-11-16 10:02:15 | klodyka | Dominka VS Codur
včerajšie kolo sa mi líbilo, aj ked nie všetkým to vyšlo ako malo, akurát mám taktiež 1 výtku k POROTE : DOMINIKA zaspievala FAMOZNE, podla jej štýlu a to jej bolo vytknuté a ked si CHODUR zaspieval podla seba , čo bola včera TROšKU NUDA, tak je pochválený, zdá sa mi to nefér. Ale fandím obidvom. TAKžE POROTA POLEPšITE SA !!!
- 2009-11-16 09:43:13 | laco | slacikovy orchester versus rokova kapela
vcerajsie hodnotenie dominiky starej sa ma dotklo, pretoze vycitat jej city pri speve s rokovou kapelou, kedy bolo treba skutocne pritlacit, aby vobec jej spev bolo pocut,bolo od poroty priam diletantske, ked si nespocita rozdiel hudby so slacikovym doprovodom a rokovym hrmotom. Dominika to zaspievala cisto, precizne a so sarmom.Vyborne Dominika a podrzme ju.
- 2009-11-16 09:40:20 | Janka |
Tak toto je naozaj pravda, som myslela ze sa mylim, ale vidim ze aj vy mate taky pohlad na to, ved to nechapem, Dominika tak super spievala, ze si hovorim, ze ju vychvalia, a ten Hejma to zabil teda :( Bendig bol zlaty, mne sa paci este viac ako Chodut, je to vzdy o tom istom, Smajda tiez prefektny ;)
- 2009-11-16 09:38:09 | raven | rockove kolo
Ako citam tak citam, musim jednoznacne suhlasit so vsetkymi prispevkami. Pravdepodobne moj hudobny sluch je na nic, kedze som sa nezhodla s ani jednym nazorom nasej " kvalifikovanej" poroty. K porote sa vyjadrovat uz nebudem, to by uz padali vulgarizmy. Mam taky tichy dojem, ze porota ide po krku slovakom. To nie je mozme aby slovenku zdrbali za svoje prevedenie absolutne nerockovej piesne ( ta piesen tam nemala co robit) a u cecha je to ako obvykle na jednicku. Dokonca v kazdom kole je vela kritiky na slovakov a ked nejaky cech zaspieva falosne, absolutne sa nechyta do rytmu a text ledva odrecituje, tak je to ok, ved my si pockame kedy to rozbalis. Ludia to je do neba volajuce... . Z tych 4-roch cechov tam minimalne dvaja nemaju co robit. A to mam cechov rada, Chodur je fakt dobry co sa cistoty hlasu tyka, ale miestami hodne nudny. A Leona? Fantasticka spevacka, skoda, ze nase "metalove farby" nedokazala hajit dlhsie :-(. Aspon ze ostal Smajda. Ten nemal chybu, perfektne vystupenie a vyborna harmonia s kapelou. Ako keby bol na vlastnom koncerte. Dzrim palce vsetkym finalistom, ktory vedia spievat. Ludia nedajte na porotu! Ta je absolutne neobjektivna.
- 2009-11-16 09:19:32 | katka | suhlas s vacsinou z vas a najma s xoxo-m!
uz som tu velakrat pisala,ze dara je kus zakomplexovanej zeny a ziarli na mlade,pekne babyzne! od zaciatku je ondro proti dominike,dara najprv bola proti pauline a teraz presedlala na dominiku,u marty to je zvlastne,lebo stale jej sedel v zaludku ben a zrazu je super(co ja si nemyslim) a palo ako vzdy proti mirovi,ale vcera bol fairovy a pochvalili mira,ktory zaspieval super(asi najlepsie)!!! na margo moniky,je to katastrofa.stale sa jej trase hlas,ked spieva! ben-nic moc! denis-vcera nic moc,ale ma pekny hlas a dufam,ze zajtra nevypadne! martin-spieva super,ale pride mi to take rovnake stale.ziadna zmena,ked spieva akykolvek zaner,stale to znie rovnako. jan-no jeho moc nemusim!!!!vysoke tony mu idu,ale nizke absolutne nie!!! takze v skratke moj nazor!
- 2009-11-16 09:14:00 | ja | bléé porota
podľa nich nevie spievať Madonna, Kravitz, ale Ben vie aj s Bagárovou, a potom ani jeden z porotcov "spevákov" by nezaspieval to čo finalisti, a títo hodnotia, podplatení darmožráči.
- 2009-11-16 08:57:20 | sohn | superstar
přidávám svůj názor ve kterém se z mnohými z vás shodnu,včera nejlepší ŠMAJDA zaspíval famozně ale také Dominika a Bendik byli výborní,nejslapší dle mého názoru LACHO a BAGAROVá.celkově si myslím nemá cenu reagovat na porotu také to nemají jednoduché.
- 2009-11-16 08:16:27 | Lulu | ???
neviem ci som hlucha ja alebo porota, ale to ich hodnotenie je neuveritelne. spev bena alebo moniky je s dominikou neporovnatelny a ich dvoch ohodnotili lepsie ako dominiku? hned ako dominika zacne spievat, vie zaujat, ma nadherny hlas, a chvalit bena a ju nie to co uz toto... je to nespravodlive
- 2009-11-16 07:52:32 | jana | Neobjektívna podplatená porota hodnotí
Čo sa týka toho Bena, ocko mafián ich podplatil, tak je, veď to bolo opäť najhoršie vystúpenie.
- 2009-11-16 04:36:35 | xoxo | hlucha Dara
Naozaj neviem co toto je za sutaz ved sa ustavicne podporuje Bagarova dava sa jej stale nova sanca a naozaj vo finale spieva O T R A S N E.Oproti tomu neprimerana kritika Dominiky,ktora spieva prekrasne a ze k tej afektovanej husi Dare nic z podia nedojde to je vina jej silikonov jednoducho silikony nic neprerazi.Dara v zivote tak nezaspieva ako Dominika a co sa Hejmy tyka ten je zaujaty proti Dominike od sameho zaciatku
- 2009-11-16 04:31:23 | karoma9 | Rocker Smajda
Dnes absolutna spica. S tym vykonom by uspel aj v American Idol. Velmi dobra bola aj Dominika.
- 2009-11-16 04:12:19 | ... | Bagarova - HROZNE
Nebudem opakovat co tu uz bolo povedane, napriklad zaujatost pana Hejmu... Len by som chcel zdoraznit ze Bagarova tam absolutne nema co robit. Dnes (ale vlastne vzdy to je) to bolo priserne. Hejma sa hra na velkeho ucitela anglictiny, Senkovu vzdy kritizoval za vyslovnost ale bagarovej nepovedal ani slovo. Ved ona niektore slova UPLNE zmenila a vyslovnost bola absolutne katastrofalna.
- 2009-11-16 03:56:49 | tatarka | svata pravda....
po precitani vsetkych prispevko, ktore sa uplne ale uplne zhoduju, aj ja musim skonstatovat, ze je to tak ako pisu ini... Porota hotova katastrofa, cim dalej tym horsie, hlavne Hejma a Rolinc. Absolutne neobjektivny, Dominika zaspievala uplne uzastne, ale Hejma na nej "sedi" od sameho zaciatku a dava to aj patricne najavo, Bagarovu stale tlacia do predu a pritom aj ked ma pekny hlas, tak teraz uz na to ozaj nema a ukazala to v kazdom finalovom kole, ale u poroty "ukaz, ty na to mas" uz stvrty krat a ziadna kritika a k Dominike sa rovnat vobec neda.... Chodur samozrejme bez chybycky, je ozaj dobry, ale takto ako ho vyzdvihuje Hejma je az smiesne, ked aj nieco je zle, tak samozrejme obrati to len na dobre, zato Dominiku zvalcuje za hocjaku malickost!!! A ja mam rada velmi cechov, ale ozaj Hejma je neskutocne zaujaty voci slovakom.... Ben bol super, aj Miro v tomto kole, Ben celkom OK, ale Lacho a Bagarova velmi, velmi, velmi slabi v tychto finalovych kolach... mali by tam byt miesto nich Konvickova so Senkovou....
- 2009-11-16 02:21:50 | midsumergirl | ???
Musim sa pridat k nazoru, nie vacsine..ale vsetkym!!!!!tu prispevkom. Porota naozaj ale NAOZAJ nema uroven, zajtra by som teda nevyhodila sutaziacich ale pana HEJMU...currraaaak akysi. Nielen ze ma svojich oblubencov, ale neviem, ci sa to zda len mne, ale vsetci su z Ceska!!!! a to nemam proti cechom absolutne nic. Je absolutne zaujaty a nema tam co robit...Hawk som dohovorila.....
- 2009-11-16 01:27:04 | Veronika | Ach jaja
Moje postrehy: 1. Dara je naozaj hlupa hus, nech si mysli, ze to vravia ludia len zo zavisti (ved niecim si to musi zdovodnit) - Lachovi povedala, ze to bolo na jednicku, uplne sa tam isla z neho pototo, ale ak ste si vsimli, potom ho Hejma totalne zdrb...kal a Dara len suhlasne prikivovala, ze ano ano... a dve minuty predtym hovorila uplny opak... Ona povie k veci nieco iba vtedy, ked hovori posledna a teda moze zopakovat po inych porotcoch... 2. Jako sorry, pan Hejma, jako s vami Dominikyn spev nic neurobil? Jako sorry, ale s vami pohne uz len taka mala modra pilulka... 3. Chodur bol dnes totalne, ale totalne nudny, a to sa mi pritom jeho spev paci. Ved jasne, ze spievat vie, ale stale je to o tom istom. Dominike vytikali, ze tam neboli city, no ale neviem, sice som nestudovala spev, ale Dominika zaspievala s vacsim citom ako Chodur. A co vytknu Dominike, to je pri Chodurovi a Bagarovej velke plus - narazam napriklad na to, ze Dominika bola daleko od originalu, ale Chodur je Boh, lebo si pesnicku prisposobil sebe... 4. Bagarova nemala ani len rockovu pesnicku, to je cisty pop, ta skladba. Ale jej nikto nevytkol, ze si vybrala (teda skor ze jej vybrala produkcia) nevhodnu pesnicku... A ved hej, ona to nabuduce (alebo na dalsi krat, a na dalsi a na dalsi) urcite zvladne, musi si len zvyknut... 5. Skor ako sutaz o spievani je to prehliadka banasovej a maresa, ved ked sa oni rozpravaju, ako by tam sutaziaci ani neboli... To ako o co vam ide?? Markiza, NOva, toto vam fakt nevychadza, je to uplne bez urovne... Drobovej asi odisli ludia, ktori robili pracu za nu a toto vymysla asi ona... Inak to nechapem...
- 2009-11-16 01:16:59 | Martin |
A na porotu nemam slov. Chodur je bravurny famozny a este neviem aky. Chodur je jeden namysleny clovek, co este v zivote nic nedokazal a hra sa na pana spevaka. Modlim sa, aby vypadol. Dominika dufam, ze to vyhras a ty na to mas. Markiza gratulujem k vyberu poroty, myslim v uvodzovkach. To lepsi spevaci ani neexistuju v Ceskoslovensku??? zeeeeeeeee? Darina ty sa uz konecne schovaj a neukazaj na obrazovke alebo aspon bud tich a nic nehovor. Ty ked nieco zo seba vypustis, tak to stoji za to.. Ty zavistliva opica spatna
- 2009-11-16 00:52:55 | ddr | hruza
ked pomyslím na konvičku a teraz na leonu a pozeram sa na tu sebranku je mi do plaču a miestami na grc:o)
- 2009-11-16 00:51:16 | ddr | hruza
šmajda to jasne rozbalil je to metalovy spevak bendig nesklamal stará to zaspievala rockovo ale zbytok no niečo strašné lacho? ďes ben? odmrmlal to ako vždy bagarová? no niečo strašné! nechapem ludí kto jej za toto može poslielat hlasy
- 2009-11-16 00:25:26 | JulinaZ | rockove kolo!!!
Takze teda podla mojho sluchu bol jednoznacne dnes najlepsi Smajda-kazdopaaadne.po nom Bendi K Chodurovi...Tyler mu teda moc nesedel i ked zaspieval to obstojne..ale mam pocit ze kludne by toto kolo mohol aj vypadnut , kedze minule kolo vypadla Leona a ta bola naozaj dobra,len to ze ludia na nu akosi zabudli...nevadi...takze moze sa stat aj to ze tento krat ludia budu posielat tym ktory boli rockovy vecer naj..Smajda a Benda..a na Chodura zabudnu..? a k najhorsim ?..urcite Denis...bolo to otrasne podla mna velmi slabe,Jono to spieva inym stylom a naozaj tie kudriliny k tomu vobec ale VOBEC NESLI...sorry
- 2009-11-16 00:23:53 | ja | ...
a porotu radsej nehodnotim. bud su na praskoch, alebo nadr.... sa to neda pocuvat a co trepu. maju favoritov a idu s klapkami. ale je to "objektivna" porota so styrmi prazakmi. a to fakt nemam nic proti bratom, boze chran. len voci tym styrom ani neviem ako ich mam nazvat. niekedy by som mozno vybral od nich jandovu. habera- drsny kat pod tonom, hejma prerazil najdalej v chomutove a najvacsia celebrita radsej nech mlci. ked nezopakuje nieco po tych troch a ma nieco povedat sama to radsej vypnem zvuk a pocuvam trojrocneho syna ktory ma viac rozumu a povie nieco k veci.
- 2009-11-16 00:20:11 | tomi |
Dominika bola si vyborna. Uz to pocuvam asi 10- ty krat a nemozem s tym prestat. A nic si nerob z tej poroty- nikto z nich by to nazaspieval ani z polovice tak dobre, predstav si Hejmu ako to spieva.....:-)))))
- 2009-11-16 00:12:46 | ja | ...
ja by som to inak ohodnotil: 1. Šmajda - dnes jednoznacne najlepsi 2. Stará, Chodur - moj tip na finalovu dvojicu. vyberaju si pesnicky ktore im sedia 3. Lacho - dnes lepsi ako pod nim 4. Bendig - spieval uz aj lepsie 5. Bagárová - uz druhy tyzden po sebe nepresvedcila 6. Cristovao - este vobec spevom nepresvedcil
- 2009-11-16 00:10:19 | Attila |
Pardon za preklep - Bendig:)
- 2009-11-15 23:58:40 | Attila | Hejma
Vraj Lenny Kravitz nevie spievať.. ach jaj pán Hejma:D:D Dnes najslabší Denis, najlepší Šmajda, Bendik a Dominika.
- 2009-11-15 23:51:48 | deluxe26 | no
dnes som bol nemilo prekvapeny ked porota zhadzovala ludi co naozaj spievali priklad:dominika miro,,a naopak ty co boli ubohy priklad:ben bagarova s tych robili hviezdy...cize mojim sluchom najlepsi dnes bendig dominika a smajda....najhorsi ben a bagarova...ale zas rozhodnu mokre nohavicky zien a ostanu tam zas ludia co maju najslabsi spev... :-( mirov vykon hodnotim asi takto:dnes ukazal ako ma vyzerat rockovi spev...dominika to bolo uzasne,,,,aj bending nieco super----no na zaver dodam ak sa dnes pacil niekomu chodur tak ako porote tlieskam vam bo mne to prislo od neho stale to iste...cize napodobnenina toma jonesa
- 2009-11-15 23:48:05 | Volodka | Mila Dominika .. Senead si zaspievala krasne! Ten Chuuuj Hejma je hluchy jak poleno...
Ta Dara iba zavistlivo zazera. Chcel by som ju vidiet ako by to zapsievala ona. Ludia... POsielajte dominike hlasy. Ona si to fakt nezasluzila take hodnotenie ako dostala od hlucheho dedka hejmu. Hejma... U mna si skoncil ty hluchy IDDDIOT!
- 2009-11-15 23:41:52 | Komentar | Dominika
Dominika Stara spieva super. Bola skvela aj tomto kole. Stale poda dobry vykon a tieto komentare si nezasluzila a najme nie od Hejmu !!!! On by to tak urcite nezaspieval !!! Drzim jej palce !
- 2009-11-15 23:36:39 | eli | porota
Porota je hlucha a retardovana. Dominika bola skvela, ja som normalne nechapala, co jej to zacali hovorit. Hlavne Hejma a Dara. Znechucuju mi tuto sutaz cim dalej tym viac.
- 2009-11-15 23:34:52 | R1S0 | 2009-11-15 23:31:09 | Petr
mozno aj to bol ZAMER tych komentarov na jej adresu,aby sa ludia zlakli,ze vypadne,a rychlo posielat hlasy (a zarabaju na tom)...
- 2009-11-15 23:29:06 | Ina | ŠMAJDA
Miro bol dnes večer perfektný. Zaslúži si môj obdiv. Dominika Stará tiež pekne spievala, ale ten HEJMA je ch-uj s veľkým "CH ".
- 2009-11-15 23:24:32 | andrej | to je porota, hm, na prd
dominika stara bola perfektna, spievala dobre, neviem co ten hejma nepocuje alebo co, a dara tiez dneska sklamala, bendik bol fajn dneska, a bagarova to bolo falosne, fujjjj, nemam slov, dobru noc
- 2009-11-15 23:17:59 | Nika | Prepadak namiesto show
Nechapem, preco mi zmazali prispevok, ale tak este raz, skusim zmenit niektore vyrazy, aj ked su podla mna vobec neni neslusne, ale dobre: No ja som taka vytocena, ze ani neviem, co prv napisat!!! Porota je uplne smetie, to neviem, ci im kaze dramaturgia, ale robia zo seba uplnych hlupakov. Akoze Dara, to je IQ 1, Hejma je totalne zaujaty a chvali len tych svojich vyvolenych... Naozaj sa uz zobudte, ved toto nema ziadnu uroven!!! Dominika bola dnes naozaj uzasna, ale tie komentare... Ved to ani nemusime byt z hudobnej brandze, aby sme vedeli rozlisit, co je dobre a co nie... Tak Dominika bola zla, lebo neznela ako Shinnead O'Connor, ale Chodur bol famozny, lebo tiez neznel ako Steve Tyler, ale dal do pesnicky nieco zo seba... To uz co je toto za hodotenia?? Za taketo smetie, co im vychadza z ust, dostavaju velke peniaze?? Nehnevajte sa, ale toto nie je show, toto je uplna fraska... Fujha, uz to budem zapinat iba pri speve sutaziacich, pri ostatnom vypnem zvuk.. Markiza, gratulujem, dokazali ste spravit z osvedcenej show totalny prepadak!!!!!!