07. 11 2016 15:55 | Tlačová správa

Finále šou Tvoja tvár znie povedome na čele diváckeho záujmu!

Záverečná epizóda druhej série obľúbenej zábavnej šou porazila semifinálové kolo talentovej šou konkurencie.

Tvoja tvár znie povedome
Tvoja tvár znie povedome Foto: TV Markíza

Veľké finále druhej série najúspešnejšej šou tohto roka Tvoja tvár znie povedome sa v nedeľu večer, 6. novembra 2016, stalo jednoznačnou prvou voľbou televíznych divákov. Na obrazovkách televízie Markíza sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa a výrazne predstihlo semifinále talentovej šou konkurencie.

V tejto obchodne dôležitej cieľovej skupine dosiahlo finálové desiate kolo rating 9,9 % a trhový podiel 34,9 %. Súboj štyroch finalistov o titul šampióna zabavil celkovo 515-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Záverečný večer mimoriadne obľúbenej šou, zakončený celkovým víťazstvom speváčky Márie Čírovej, si doslova podmanil najmä ženy v produktívnom veku 25-34, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 47,1 %.

Druhá séria šou Tvoja tvár znie povedome - to bolo ďalších desať epizód skvelej zábavy a dych vyrážajúcich premien ôsmich slovenských celebrít na svetoznámych hudobníkov, ako aj ich neuveriteľných tanečných a speváckych výkonov. K obrovskému úspechu šou nepochybne prispela aj skvelo zohratá porota, obľúbený moderátor Martin „Pyco“ Rausch a celý produkčný tím na čele s režisérom Pepem Majeským.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahla celá druhá séria priemerný rating 10,5 % a trhový podiel 32,3 %. V priemere si ju vychutnávalo 520-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Zo spravodajských relácií si v nedeľu najväčší divácky záujem vyslúžilo Počasie, pozrelo si ho 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 10,2 % a podiel na trhu 31,0 %. Jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj Televízne noviny (rating 9,4 %/share 30,7 % v 12-54) a Športové noviny (rating 8,6 %/share 25,4 % v 12-54).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?