06. 09 2017 13:10 | Tlačová správa

Extrémne premeny Slovensko zdolali konkurenčnú zoznamovaciu šou!

Televízia Dajto v utorok zabodovala s atraktívnym kvalifikačným zápasom na ME 2019 vo futbale do 21 rokov medzi Slovenskom a Severným Írskom.

Extrémne premeny Slovensko
Extrémne premeny Slovensko Foto: TV Markíza

Jeden človek, jeden príbeh, 365 dní a na ich konci neuveriteľná premena. O tom je v skratke slovenská verzia svetoznámej reality šou o chudnutí Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život, ktorá v utorok, 5. septembra 2017, úspešne odštartovala na obrazovkách televízie Markíza.

Úvodná epizóda doslova zmenila život mladej mamičke Zuzane Konečnej, ktorej sa za rok podarilo schudnúť neuveriteľných 61 kilogramov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol jej dych vyrážajúci príbeh nadpriemerný rating 8,1 % aj trhový podiel 22,7 %, pričom sa stal jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Nová šou so sympatickým kondičným trénerom Marošom Molnárom obzvlášť zaujala mladé ženy 15-24, ktoré Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel 30,4 %.

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou v cieľovej skupine 12-54 sa utorok stali Televízne noviny so skvelým ratingom 8,0 % a trhovým podielom 27,4 %. Nenechalo si ich ujsť bezmála pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov.

TV Markíza zabodovala aj podvečer s premiérovou epizódou zo série príbehov Rodinné prípady (rating 5,6 % / share 25,1 % v 12-54), ktorá si bez problémov poradila s konkurenčnou kulinárskou súťažou.

Rebríček sledovanosti menších staníc v utorok ovládla televízia Dajto, ktorá odvysielala atraktívny kvalifikačný zápas na ME 2019 vo futbale do 21 rokov medzi Slovenskom a Severným Írskom. Rozhodujúci druhý polčas, v ktorom naše vychádzajúce futbalové talenty strelili víťazný gól, zaznamenal rating 2,8 % a trhový podiel 8,7 % v cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám pritiahol 181-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 30,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,3 %).


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?