13. 09 2017 13:15 | Tlačová správa

Televízne noviny a Extrémne premeny na čele diváckeho záujmu!

Televízia Markíza obsadila v utorok tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večernej reality šou Farma.

Televízne noviny
Televízne noviny Foto: TV Markíza

Televízia Markíza pokračuje vo vynikajúco rozbehnutej jesennej sezóne, keď aj v utorok, 12. septembra 2017, obsadila najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti.

Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s vysoko nadpriemerným ratingom 8,1 % a trhovým podielom 27,5 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 519-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na striebornej priečke sa umiestnila druhá epizóda slovenskej verzie svetoznámej reality šou o chudnutí Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život, ktorá si v porovnaní s minulým týždňom udržala divákov a ešte viac vylepšila svoj podiel na trhu. Konkurenčná zábavná šou výrazne zaostala.

Emotívny príbeh Košičana Petra Jariabka, ktorému sa pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť neuveriteľných 77 kíl a zachrániť svoje manželstvo, zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 skvelý rating 8,0 % a trhový podiel 24,1 %.

Extrémne premeny potvrdili svoju najväčšiu silu v rámci cieľovej skupiny mladých žien 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 41,2 %.

Trojicu najsledovanejších programov utorka uzatvára relácia Počasie, ktorá dosiahla rating 8,0 % a trhový podiel 24,6 % v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ju takmer pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov.

Konkurenciu doslova rozdrvila večerná reality šou Farma, ktorá so zostrihom druhého dňa zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 4,9 % a trhový podiel 26,5 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 31,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,5 %).
.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?