19. 09 2017 15:00 | Tlačová správa

Horná Dolná tradične najsledovanejším programom pondelka!

Televíznym novinám včera patril post najsledovanejšieho hlavného spravodajstva.

Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Mimoriadne obľúbený komediálny seriál Horná Dolná si podmanil divákov televízie Markíza aj v pondelok, 18. septembra 2017. Premiérová epizóda s názvom Tábor sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná nadpriemerný rating 9,8 % aj trhový podiel 28,6 %, pričom s odstupom predstihla konkurenčnú zábavnú šou. Skvelú zábavu v podaní obľúbených hercov si vychutnalo celkovo 413-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Príbeh o tom, ako Erika dostala skvelý nápad - zorganizovať hromadnú stanovačku, obzvlášť oslovil divákov v Trenčianskom kraji, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 54,0 % v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Nasledujúce priečky v rebríčku pondelkovej sledovanosti obsadili spravodajské relácie Športové noviny (rating 8,4 %/share 25,6 % v 12-54) a Počasie (rating 8,2 %/share 26,4 % v 12-54). Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou sa v cieľovej skupine 12-54 stali Televízne noviny s ratingom 7,5 % a trhovým podielom 26,6 %.

Na obrazovkách televízie Doma sa tradične darilo obľúbenému tureckému seriálu Nekonečná láska. Obe večerné epizódy zaznamenali zhodný rating 1,7 % a trhové podiely 4,8 %, resp. 5,9 %. Prvú časť si v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ nenechalo ujsť 140-tisíc divákov, pričom išlo o najsledovanejší program v rámci ponuky menších staníc.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 31,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?