27. 09 2017 12:55 | Tlačová správa

Extrémne premeny Slovensko prekonávajú jeden rekord za druhým!

Čoraz obľúbenejšia reality šou o chudnutí dosiahla so štvrtou premiérovou epizódou doposiaľ najvyššiu sledovanosť.

Extrémne premeny Slovensko
Extrémne premeny Slovensko Foto: TV Markíza

Dych vyrážajúce telesné premeny Slovákov trpiacich extrémnou obezitou si získavajú čoraz väčšiu pozornosť divákov televízie Markíza. Jedinečná reality šou o chudnutí Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život láme jeden rekord za druhým a v utorok, 26. septembra 2017, sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa.

Štvrtá premiérová epizóda dosiahla v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine doposiaľ najvyšší rating 9,9 % aj trhový podiel 28,4 %. Fascinujúci príbeh Jána Hodoňa, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol neuveriteľných 175 kíl a stal sa z neho doslova nový človek, pritiahol k obrazovkám rekordných 482-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Čoraz obľúbenejšia šou, ktorá mení ľudské životy k lepšiemu, si obzvlášť získala mladé ženy 12-24 (share 41,7 %) a divákov v Trenčianskom kraji 12-54 (share 43,3 %).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá zaznamenala rating 4,8 % a trhový podiel 23,7 % v cieľovej skupine 12-54. Zaujímavé dianie na opustenom statku v súboji o hlavnú výhru 75-tisíc eur oslovilo najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom 39,9 %.

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou utorka sa stali Televízne noviny s nadpriemerným ratingom 7,5 % a trhovým podielom 27,6 % v cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 466-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 30,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,4 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?