04. 10 2017 12:55 | Tlačová správa

Extrémne premeny Slovensko majú na konte ďalšie rekordy!

Divácky čoraz obľúbenejšej reality šou o chudnutí z týždňa na týždeň stúpa sledovanosť.

Extrémne premeny Slovensko
Extrémne premeny Slovensko Foto: TV Markíza

Divácky záujem o jedinečnú slovenskú verziu svetoznámej reality šou o chudnutí Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život z týždňa na týždeň rastie. Piata premiérová epizóda v utorok, 3. októbra 2017, na obrazovkách televízie Markíza opäť lámala rekordy a v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine Extrémne premeny Slovensko dorovnali a o ďalších dvetisíc divákov navýšili rekordný rating z minulého týždňa 9,9 %, taktiež aj trhový podiel relácie dosiahol vysoko nadpriemernú hodnotu 27,9 %.

Pozoruhodný príbeh Katky Tamášovej, ktorá pod vedením trénera Maroša Molnára odľahčila svoje telo o 80 kíl, pritiahol k obrazovkám rekordných 489-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Čoraz obľúbenejšia šou, ktorá ľuďom trpiacim extrémnou obezitou ponúka druhú šancu na život, si obzvlášť získala mladé ženy 15-24 (share 38,8 %) a divákov v Žilinskom kraji 12-54 (share 38,7 %).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá zaznamenala rating 5,0 % a trhový podiel 25,4 % v cieľovej skupine 12-54. Ďalšie počínanie farmárov v súboji o hlavnú výhru 75-tisíc eur oslovilo najmä mladých mužov 15-24 s trhovým podielom 39,5 %.

V utorok sa vynikajúco darilo aj spravodajským formátom TV Markíza. Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou sa stali Televízne noviny s nadpriemerným ratingom 8,8 % a trhovým podielom 27,7 % v cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 554-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ešte o niečo lepšie sa darilo relácii Počasie, ktorá s ratingom 9,0 % a trhovým podielom 25,3 % v cieľovej skupine 12-54 obsadila striebornú priečku v utorkovom rebríčku sledovanosti.

TV Markíza výrazne dominovala trhu aj podvečer, keď premiérová epizóda zo série príbehov Rodinné prípady so značným odstupom porazila konkurenčnú súťaž vo varení. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 6,4 % a trhový podiel 25,4 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,9 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?