25. 10 2017 14:00 | Tlačová správa

Extrémne premeny Slovensko opäť na čele rebríčka sledovanosti!

Televízia Markíza v utorok obsadila tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti, tradične sa vynikajúco darilo aj Nekonečnej láske na Doma.

Extrémne premeny Slovensko
Extrémne premeny Slovensko Foto: TV Markíza

Jedinečný formát, ktorý ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť podmanil divákov televízie Markíza. Ôsma premiérová epizóda reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v utorok, 24. októbra 2017, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla šou doposiaľ tretí najlepší rating 9,2 % aj trhový podiel 27,1 %. Príbeh 23-ročného Mariána Indrišeka, ktorý napriek svojej komplikovanej povahe napokon pod vedením trénera Maroša Molnára schudol 64 kíl, pritiahol k obrazovkám skvelých 451-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Extrémne premeny Slovensko obzvlášť oslovili cieľovú skupinu mladých žien 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 44,0 %.

Excelentne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,4 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 28,2 %.

Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie (rating 8,8 %/share 25,7 % v 12-54) a tretia hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny (rating 8,7 %/share 27,1 % v 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza dominovala aj podvečer s obľúbenou sériou príbehov Rodinné prípady, premiérová epizóda s názvom Návrat dosiahla v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 6,2 % a rekordný trhový podiel 26,3 % od začiatku roka 2017.

Rebríček sledovanosti menších staníc ovládla v utorok televízia Doma s pravidelnou dvojitou dávkou tureckého seriálu Nekonečná láska. Prvá epizóda večera zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 1,9 % a trhový podiel 5,4 %, druhá si ešte viac polepšila na rating 2,0 % a trhový podiel 6,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,8 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?