20. 11 2017 13:05 | Tlačová správa

Cuky Luky Film porazil konkurenčnú šou o plnení snov!

Bláznivá komédia sa stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Cuky Luky Film
Cuky Luky Film Foto: ITAFILM

Veľká televízna premiéra bláznivej komédie Cuky Luky Film sa v nedeľu, 19. novembra 2017, stala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Jeden z najnavštevovanejších slovenských filmov tohto roka dosiahol v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine vysoko nadpriemerný rating 11,4 % aj trhový podiel 29,3 %, pričom porazil štart novej série konkurenčnej šou o plnení snov.

Príbeh o zrode nerozlučného priateľstva dnes už kultových postavičiek z obľúbenej zábavnej šou Kredenc si nenechalo ujsť 448-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Cuky Luky Film si obzvlášť podmanil mladé diváčky z cieľovej skupiny 12-24, ktoré Markíze v čase vysielania komédie zabezpečili trhový podiel 45,5 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s ratingom 11,9 % a trhovým podielom 28,9 %. K obrazovkám pritiahla 632-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza v nedeľu ovládla aj rebríček sledovanosti menších staníc, prvá priečka patrila televízii Dajto vďaka akčnému trileru Zabijak so Stevenom Seagalom v hlavnej úlohe. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 2,2 % a trhový podiel 5,2 %.

V najdôležitejšom prime-time 19.00-23.00 bola skupina Markíza v nedeľu trhovým lídrom s podielom 32,4 %.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?