27. 11 2017 11:55 | Tlačová správa

Všetko alebo nič doposiaľ najsledovanejším tohtoročným programom Markízy!

Jeden z najväčších slovenských kinohitov masívne zabodoval aj pri svojej veľkej televíznej premiére.

Všetko alebo nič
Všetko alebo nič Foto: Indigo Film

Jeden z historicky najnavštevovanejších slovenských filmov Všetko alebo nič sa v nedeľu, 26. novembra 2017, dočkal za obrovského diváckeho záujmu svojej veľkej televíznej premiéry. Romantická komédia nakrútená podľa bestselleru spisovateľky Evity Urbaníkovej sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala doposiaľ najsledovanejším tohtoročným programom televízie Markíza a druhým divácky najúspešnejším filmom od začiatku roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej dosiahol kinohit s Táňou Pauhofovou a Klárou Issovou v hlavných úlohách excelentný rating 13,4 % a trhový podiel 33,5 %. Nenechalo si ho ujsť celkovo 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Romantický príbeh o tom, že veľká láska prináša veľké problémy, si doslova podmanil mladé diváčky z cieľovej skupiny 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania filmu zabezpečili trhový podiel 47,6 %.

Aj nasledujúce tri priečky v rebríčku nedeľnej sledovanosti patrili Markíze, obsadili ich spravodajské relácie Počasie (rating 11,9 %/share 29,6 % v 12-54), Športové noviny (rating 11,5 %/share 27,9 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 10,5 %/share 27,4 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,2 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 35,6 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?