Susedia opäť s obrovským náskokom prevalcovali konkurenciu!

09. 01 2018 12:50 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Diváckym hitom sa stali aj Oteckovia, ktorí svoj druhý týždeň na obrazovkách televízie Markíza otvorili s rekordným trhovým podielom!

Legendárny komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 8. januára 2018, stal na obrazovkách televízie Markíza aj s druhou premiérovou epizódou v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa.

V obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54 dosiahla epizóda s názvom Profesor (alebo László pomáha) naďalej excelentný rating 16,3 % a trhový podiel 39,6 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 744-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Prvý týždeň vysielania má za sebou nový denný rodinný seriál Oteckovia, ktorý u divákov zabodoval a doslova kraľuje podvečernému vysielaciemu času. Nebolo tomu inak ani v pondelok, keď konkurencii nedal najmenšiu šancu s výborným ratingom 9,2 % a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 31,3 % v cieľovej skupine 12-54. Zaujímavo sa rozvíjajúce príbehy štvorice sympatických oteckov si nenechalo ujsť 454-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vynikajúce výsledky zaznamenali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza, ktoré za Susedmi obsadili ďalšie najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 boli najúspešnejšie Športové noviny (rating 11,3 %/share 29,5 %), nasledované Televíznymi novinami (rating 10,1 %/share 29,6 %) a Počasím (rating 10,0 %/share 27,9 %). V širšej cieľovej skupine 12+ sa najlepšie darilo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorú si pozrelo 590-tisíc divákov.

Skupina Markíza v pondelok dominovala aj rebríčku sledovanosti menších staníc. Prvé dve miesta obsadila v cieľovej skupine 12-54 televízia Doma s kulinárskou reláciou Varte s nami (rating 2,3 %/share 6,1 %) a s novým tureckým seriálom Matky a dcéry (rating 2,2 %/share 6,7 %). Táto druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie pritiahla k obrazovkám v rámci ponuky menších staníc suverénne najvyšších 171-tisíc divákov (CS 12+).

Na bronzovej priečke sa v cieľovej skupine 12-54 umiestnila televízia Dajto s hviezdne obsadeným kinohitom Wanted (rating 2,0 %/share 5,6 %), v ktorom hlavné úlohy stvárnili James McAvoy, Morgan Freeman a Angelina Jolie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,4 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 36,4 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)