11. 01 2018 13:45 | Tlačová správa

Víťazný návrat vynovenej Chart Show, Oteckovia s ďalším rekordom!

V stredu na obrazovkách televízie Markíza najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili relácie Počasie a Televízne noviny!

Chart Show
Chart Show Foto: TV Markíza

Obľúbená hudobno-zábavná relácia Chart Show sa v stredu, 10. januára 2018, úspešne vrátila na obrazovky televízie Markíza. Divákom sa predstavila v úplne novom, výrazne väčšom a modernejšom štúdiu, s viacerými novinkami a prekvapeniami, ako aj s exkluzívnym hudobným hosťom – Thomasom Andersom z legendárnej nemeckej skupiny Modern Talking.

Premiérová epizóda Chart Show venovaná tým najväčším hitom žánru Eurodance dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 7,9 % aj trhový podiel 24,5 %, a výrazne tak porazila programy konkurencie.

Večer plný príjemnej hudobnej nostalgie a skvelej zábavy s moderátorkou Adelou Vinczeovou, hudobným expertom Jurajom Čurným a hosťami Martinom Nikodýmom, Evou „Evelyn“ Kramerovou a Filipom Tůmom si vychutnalo celkovo 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečer naďalej výrazne dominuje trhu nový denný rodinný seriál Oteckovia, ktorý sa v cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa s výborným ratingom 9,0 % a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 32,5 %. Zaujímavé príbehy štvorice sympatických oteckov si v stredu nenechalo ujsť 475-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s ratingom 9,8 % a trhovým podielom 28,3 %. Aktuálne informácie o počasí zaujali celkovo 577-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Strieborná priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny (rating 9,4 %/share 28,8 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 575-tisíc divákov (CS 12+).


Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,2 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?