18. 01 2018 15:10 | Tlačová správa

Denný seriál Oteckovia prekonáva jeden rekord za druhým!

Čoraz obľúbenejšia seriálová novinka televízie Markíza sa v stredu stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Oteckovia si zmerali sily na futbalovom ihrisku
Oteckovia si zmerali sily na futbalovom ihrisku Foto: TV Markíza

Nový denný rodinný seriál Oteckovia si hneď od prvej epizódy doslova podmanil divákov televízie Markíza a vo svojom podvečernom vysielacom čase prekonáva jeden rekord za druhým. Stabilne sa tiež zaradil medzi najsledovanejšie programy na trhu.

V stredu, 17. januára 2018, sa Oteckovia stali v strategickej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa s druhým najvyšším ratingom 10,7 % a absolútne rekordným trhovým podielom 34,4 %.

Ďalšie pútavé príbehy štvorice sympatických oteckov si vychutnalo celkovo 525-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež druhý najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2018.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali s minimálnym rozdielom Televízne noviny. Hlavná spravodajská relácia zaznamenala štvrtý najvyšší tohtoročný rating 10,8 % a rekordný trhový podiel 31,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 599-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza bola jednotkou na trhu aj v čase vysielania obľúbenej večernej relácie Chart Show, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,0 % a trhový podiel 22,1 %. Premiérová epizóda hudobno-zábavnej šou venovaná tým najväčším zimným hitom sa stala druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Rekordný deň má za sebou aj čoraz populárnejší turecký seriál Matky a dcéry na obrazovkách televízie Doma. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla v oboch hlavných cieľových skupinách doposiaľ najvyšší počet divákov, v CS 12+ ich bolo konkrétne až 193-tisíc. Nasledujúca druhá epizóda večera zas v oboch cieľových skupinách zaznamenala zatiaľ najlepší trhový podiel (7,9 % v CS 12-54 a 10,9 % v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,6 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?