Oteckovia najsledovanejším programom dňa s rekordným trhovým podielom!

25. 01 2018 13:40 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Reflex prepisoval niekoľkoročné rekordy sledovanosti, Televízne noviny sa stali divácky najúspešnejším programom v univerzálnej cieľovej skupine.

Denný rodinný seriál Oteckovia sa už od svojho novoročného štartu stal obrovským diváckym hitom, suverénne kraľuje podvečernému vysielaniu a prekonáva jeden rekord za druhým. V stredu, 24. januára 2018, sa na obrazovkách televízie Markíza stal dokonca vôbec najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia doposiaľ druhý najvyšší rating 10,9 % a absolútne rekordný trhový podiel 36,1 %. Seriál plný hereckých hviezd, pútavých príbehov a nenúteného humoru si vychutnalo celkovo 538-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je nateraz taktiež druhý najlepší výsledok od jeho štartu 1. januára 2018. Oteckovia si obzvlášť podmanili mladé diváčky v rámci cieľovej skupiny 12-24, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 58,6 %.

Strieborná priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nadpriemerný rating 10,8 % a trhový podiel 31,7 %. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo so 615-tisíc divákmi pri obrazovkách o vôbec najsledovanejší program dňa.

Niekoľkoročné rekordy v stredu prepisoval obľúbený denný magazín Reflex, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol fantastický rating 8,2 %, konkrétne ide o najvyššiu hodnotu od 26. januára 2015. Rekordný bol tiež jeho trhový podiel 33,0 %, ktorý bol naposledy prekonaný dokonca až v októbri 2014. Zaujímavé reportáže si nenechalo ujsť až 468-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najlepší výsledok od marca 2015.

Markíza bola jednotkou na trhu aj s večernou Chart Show, premiérová epizóda venovaná najkrajším ľudovým piesňam dosiahla rating 7,6 % a trhový podiel 22,5 % v cieľovej skupine 12-54.

Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc ovládla televízia Doma s pravidelnou dvojitou dávkou obľúbeného tureckého seriálu Matky a dcéry. Prvá večerná epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 2,4 % a nadpriemerný trhový podiel 6,5 %. Nasledujúcu časť si pozrelo až 187-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čím dorovnala zatiaľ druhý najlepší výkon seriálu.

Výborne sa však darilo aj televízii Dajto s akčnou filmovou klasikou Smrtonosná zbraň 3, ktorá zaznamenala rating 1,9 % a trhový podiel 5,8 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,4 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza

NAJNOVŠIE VIDEÁ