Susedia a Oteckovia suverénne na čele diváckeho záujmu!

30. 01 2018 12:20 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Skupina Markíza dosiahla v pondelok v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 druhý najvyšší celodenný trhový podiel od začiatku roka.

Legendárny komediálny seriál Susedia sa na obrazovkách televízie Markíza naďalej teší z obrovského diváckeho záujmu, aj v pondelok, 29. januára 2018, sa už tradične stal v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom dňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla piata premiérová epizóda obnovených Susedov s názvom Voľby vysoko nadpriemerný rating 13,3 % aj trhový podiel 33,9 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 658-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhá priečka v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 čoraz obľúbenejšiemu dennému rodinnému seriálu Oteckovia, ktorý dorovnal svoj doposiaľ druhý najvyšší rating 10,9 % a rovnako zaznamenal druhý najvyšší trhový podiel 35,3 %. K obrazovkám prilákal celkovo 561-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež druhý najvyšší počet od jeho štartu v pondelok, 1. januára 2018.

Vynikajúco sa darilo aj večerným spravodajským reláciám televízie Markíza, všetky tri ako jediné na trhu v cieľovej skupine 12-54 prekročili ratingovú desiatku. Najlepšie si počínali Športové noviny (rating 10,6 %/share 28,9 %) s tesným rozdielom pred Televíznymi novinami (rating 10,4 %/share 30,0 %) a Počasím (rating 10,4 %/share 28,6 %).

V širšej cieľovej skupine 12+ boli najúspešnejšie Televízne noviny so 602-tisíc divákmi pri obrazovkách, v celodennom rebríčku sledovanosti im tak patrila druhá priečka hneď za Susedmi.

Najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc bol v pondelok úspešný turecký seriál Matky a dcéry na Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie rating 1,9 % a trhový podiel 5,0 %.

Skupina Markíza dosiahla v pondelok vďaka skvelým výsledkom všetkých troch svojich staníc v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 34,1 % celodenne, a v prime-time 19.00-23.00 štvrtý najlepší s výkonom 34,3 %.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)