Úspešný projekt HÝBSA Slovensko podporia silní partneri!

16. 02 2018 14:45 | Tlačová správa
HÝBSA Slovensko
HÝBSA Slovensko Foto: Nadácia Markíza

Televízia Markíza v spolupráci so spoločnosťou Be Cool a partnermi prinášajú 2. ročník výnimočného projektu pre celú rodinu – HÝBSA Slovensko.

Spôsob života a trávenia voľného času sa v posledných desaťročiach výrazne zmenil. Nové technológie v mnohom zjednodušili a zlepšili naše životy, ale zároveň, najmä deti, odtiahli od pohybových aktivít, ktoré boli pre generáciu ich rodičov a starých rodičov samozrejmosťou. Cieľom projektu HÝBSA Slovensko je prístupnou, hravou a najmä zábavnou formou ukázať, že zdravý životný štýl nie je niečo, čo by človeka v živote obmedzovalo, ale naopak, čo môže priniesť množstvo príjemných chvíľ.

TV Markíza sa rozhodla upriamiť pozornosť Slovenska na zdravý životný štýl v kruhu rodiny nielen na televíznych obrazovkách, ale aj priamo medzi divákmi, a to po celom Slovensku, od západu na východ. Séria podujatí HÝBSA days sa uskutoční v období od apríla do júna 2018 v piatich slovenských mestách - Bratislave, Zvolene, Prešove, Poprade a Žiline.

„Aj tento rok chceme urobiť niečo pre zdravie detí aj celých rodín, pretože to považujeme za mimoriadne dôležité. Projekt HÝBSA Slovensko je veľmi akčný, zábavný a motivuje ľudí, aby sa hýbali v exteriéri, čo je veľmi pozitívne,“ povedal Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.

„Už prvý ročník projektu nám potvrdil, že je dôležité, aby sa pohybové aktivity a zdravý životný štýl stali súčasťou života dnešných detí a rodín. Verím, že v spolupráci s našimi partnermi prinesieme tento rok ešte viac zaujímavých aktivít pre všetkých, ktorí majú chuť urobiť nielen niečo pre seba ale pomôcť aj iným. Výťažok z registrácií na jednotlivé športové disciplíny poputuje aj tento rok do Nadácie televízie Markíza, a bude rovným dielom rozdelený medzi nemocnice v mestách, do ktorých prídeme s projektom HÝBSA Slovensko, na podporu pediatrických pracovísk,“ hovorí predsedníčka správnej rady Nadácie Markíza Marianna Trnavská.

Úspešný projekt so smelými ambíciami získal tento rok podporu v silných partneroch, ktorí sa s jeho myšlienkou stotožňujú. Partneri budú súčasťou HÝBSA days, počas ktorých ponúknu deťom a ich rodičom atraktívny program, ktorí ich niečo naučí i zabaví.

„Spoločnosť BILLA vníma projekt HÝBSA Slovensko ako dlhodobý a preto sme sa rozhodli posilniť našu podporu v druhom ročníku z pozície generálneho partnera. Zdravé stravovanie a pravidelné športové aktivity by mali byť súčasťou nášho dennodenného života a je len na nás, akou mierou ich do neho začleníme. Pravidelnou osvetou však iniciujeme a podporujeme širokú verejnosť urobiť prvý krok alebo naštartovať nový a zdravší životný štýl. Zmeny vidíme aj na našich predajniach BILLA. Spotrebiteľské správanie našich zákazníkov ukazuje čoraz vyšší záujem o čerstvé ovocie, zeleninu, čerstvé mäso i ryby. Sme preto radi, že máme možnosť priviesť na zdravšiu cestu aj ďalších ľudí prostredníctvom projektu HÝBSA Slovensko,“ uviedla Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka generálneho partnera projektu BILLA Slovensko.

„Sme veľmi radi, že značka Dacia dostala od televízie ponuku na tomto projekte spolupracovať. Cieľ znovunavrátiť šport do života nielen tých najmenších nám bol od počiatku veľmi blízky. A tak sa najpopulárnejšia televízna stanica spojila so stále obľúbenejšou značkou rodinných vozidiel Dacia! A my v značke Dacia sme nadšení! Práve dnes je mimoriadne dôležité, aby najmä deti po vzore svojich rodičov vnímali pohyb a šport ako radosť. Aby sme túto výzvu podporili čo najsilnejšie, rozhodli sme sa venovať do žrebovania hviezdu našej ponuky a najnovší model – Novú Dacia Duster. Našou najväčšou radosťou bude, ak Nový Duster bude slúžiť výhercovi práve pri trávení spoločných rodinných chvíľ, samozrejme, čo najaktívnejšie,“ hovorí Richard Evanson, generálny riaditeľ hlavného partnera projektu Renault Slovensko, importéra značky Renault a Dacia.

„Vo VESELY Očná klinika sme už po tri generácie veľkými fanúšikmi zdravého životného štýlu a pohybu. Podporujeme mnohé nádejné mladé talenty. Od lyžiarov, cez plavcov až po chodcov. Aj v prípade zraku a jeho ochorení je dôležité nezaháľať a rýchlo sa rozhýbať,“ uvádza MUDr. Pavol Veselý z Očnej kliniky VESELY.

„HÝBSA Slovensko má rovnakú myšlienku ako náš rodinný klub PLANET FUN. Chceme prispieť k tomu, aby sa deti hýbali a aby ich rodičia viedli k zdravému životnému štýlu. Preto sme aj my v našich destináciách minulý rok spustili projekt športovej akadémie, v rámci ktorej deti počas ich dovolenky zdarma cez profesionálnych animátorov učíme plávať, hrať futbal, volejbal, či windsurfovať. Spojenie s týmto projektom je preto len umocnením našej myšlienky rozhýbať deti a ich rodičov aj na dovolenke. Tešíme sa, že môžeme byt partnerom HÝBSA Slovensko a prispieť tak k „rozhýbaniu“ detí nielen na Slovensku,“ hovorí marketingová riaditeľka CK Satur Jana Zedníková.

„Je nám veľkou cťou, že spolu s televíziou Markíza môžeme byť súčasťou takého úspešného a zdraviu prospešného projektu ako je HÝBSA Slovensko. Jeho druhý ročník sa opäť bude niesť v duchu športu, zábavy, dobrej nálady a navyše prinesie dve veľké novinky. Jednou z nich je, že obľúbená športová disciplína „HÝBSA POWER“ bude rozdelená na dve dráhy, aby mohli súčasne bežať mladšie i staršie deti. Druhou novinkou je, že celý športový deň vyvrcholí veľkou rodinnou štafetou „HÝBSA FAMILY“. Veľmi sa tešíme, že opäť rozhýbeme celé Slovensko nielen na samotných eventoch, ale aj prostredníctvom živých vstupov v televízii Markíza,“ hovorí Peter Pukalovič, riaditeľ Be Cool.

Po letných prázdninách sa projekt HÝBSA Slovensko presunie zo športovísk do škôl, kde sa pokúsi rozhýbať žiakov počas prestávok. Úplnou novinkou budú aj zimné HÝBSA days, naplánované na začiatok roka 2019.


Všetky informácie o projekte HÝBSA Slovensko sú dostupné na samostatnom webe hybsa.markiza.sk, na facebookovom profile (www.facebook.com/HYBSASlovensko), ako aj na Instagrame (hybsaslovensko).


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)