Oteckovia a Šťastný domov prekonali ďalšie rekordy!

21. 02 2018 13:45 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Televízia Markíza obsadila v utorkovom rebríčku sledovanosti až 7 najvyšších priečok. Na Doma pokračovali v rekordnom ťažení Matky a dcéry.

Denný rodinný seriál Oteckovia dosahuje na obrazovkách televízie Markíza skutočne fenomenálne úspechy. V utorok, 20. februára 2018, sa postaral o ďalší rekord, pričom v strategickej cieľovej skupine 12-54 obsadil post najsledovanejšieho programu dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia doposiaľ druhý najvyšší rating 11,6 % a absolútne rekordný trhový podiel 38,0 %. Príjemný podvečer v spoločnosti obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 547-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je štvrtý najlepší výsledok od štartu seriálu.

Ďalšie pútavé príbehy štvorice šarmantných oteckov si doslova podmanili najmä mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 59,3 %.

Druhým najsledovanejším programom utorka sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 9,3 % aj trhový podiel 29,1 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 557-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Markíza jednoznačne kraľovala aj večernému vysielaniu vďaka obľúbenej relácii Šťastný domov s moderátorkou Jankou Hospodárovou. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla historicky druhý najvyšší rating 9,0 % a absolútne rekordný trhový podiel 25,3 %. Dojímavý príbeh o rodine, ktorá žila v príbytku bez kúpeľne a toalety, pritiahol k obrazovkám 448-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je vôbec druhý najlepší výsledok od štartu šou 8. júna 2016.

Dokonca aj popoludňajší magazín Reflex (rating 7,6 %/share 30,4 %) a Prvé Televízne noviny (rating 7,1 %/share 31,6 %) o 17.00 v utorkovom rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 12-54 predstihli akékoľvek programy konkurencie. Televízia Markíza tak obsadila dovedna až sedem najvyšších priečok.

Rebríček sledovanosti menších staníc ovládla televízia Doma s čoraz úspešnejším tureckým seriálom Matky a dcéry. Druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 absolútne rekordný rating 2,7 % aj trhový podiel 9,3 %. Pozrelo si ju takmer 200-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom medzi mladými ženami 12-24 dosiahla trhový podiel až 18,5 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,2 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

NAJNOVŠIE VIDEÁ