Šťastný domov sa rozlúčil s absolútnym rekordom!

28. 02 2018 13:45 | Tlačová správa
Šťastný domov
Šťastný domov Foto: TV Markíza

Najsledovanejším programom utorka sa stali Televízne noviny, nespravodajským programom kraľoval denný rodinný seriál Oteckovia.

Televízia Markíza v utorok, 27. februára 2018, s mimoriadnym úspechom uzavrela vysielanie premiérovej série obľúbenej relácie Šťastný domov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 prekonala všetky doterajšie rekordy a v čase vysielania výrazne porazila programy konkurencie.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahol Šťastný domov doposiaľ najvyšší rating 9,7 % aj trhový podiel 26,3 %. Emotívny príbeh o rodine, ktorej šťastie prekazila zákerná choroba a žije v spustnutom príbytku bez toalety, pritiahol k obrazovkám 467-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je vôbec druhý najlepší výsledok od štartu šou 8. júna 2016.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá priniesla aj podrobné informácie o tragickej udalosti, ktorá otriasla celým Slovenskom - prípade vraždy investigatívneho novinára Jána Kuciaka a jeho partnerky.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala druhý najvyšší tohtoročný rating 11,9 % a rekordný trhový podiel 32,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 664-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od začiatku roka.

Najsledovanejším nespravodajským programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal čoraz obľúbenejší denný rodinný seriál Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal vysoko nadpriemerný rating 11,4 % aj trhový podiel 35,8 %. Príjemný podvečer v spoločnosti obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 555-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je štvrtý najlepší výsledok od štartu seriálu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,2 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 35,2 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)