Oteckovia s ďalším rekordom, víťazný štart novej série Hornej Dolnej!

02. 03 2018 13:30 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším štvrtkovým programom v rámci ponuky všetkých staníc stali Televízne noviny.

Denný rodinný seriál Oteckovia prekonáva na obrazovkách televízie Markíza jeden rekord za druhým. Nebolo tomu inak ani vo štvrtok, 1. marca 2018, kedy sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia doposiaľ druhý najvyšší rating 12,4 % a absolútne rekordný trhový podiel 39,1 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 578-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2018.

Druhá priečka v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 úvodnej epizóde novej série fenomenálneho komediálneho seriálu Horná Dolná. Zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 10,9 % aj trhový podiel 28,6 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila programovú ponuku konkurencie. Skvelú zábavu s obyvateľmi najznámejšej seriálovej obce si vychutnalo celkovo 453-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi spravodajskými programami patrilo prvenstvo relácii Televízne noviny, ktorá dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 10,8 % a trhový podiel 30,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si pozrelo 620-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa v rámci ponuky všetkých staníc.

Najvyššie priečky rebríčka sledovanosti menších staníc vo štvrtok ovládla televízia Doma s úspešným tureckým seriálom Matky a dcéry. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala prvá epizóda večera rating 2,3 % a trhový podiel 6,1 %, nasledujúca druhá rating 2,2 % a trhový podiel 7,3 %. Výborne sa darilo aj predchádzajúcemu kriminálnemu seriálu Mentalista, ktorý obsadil tretiu priečku s ratingom 2,0 % a trhovým podielom 5,5 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,4 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 35,6 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)