Nový seriál Kuchyňa odštartoval ako silná jednotka na trhu!

06. 03 2018 13:05 | Tlačová správa
Kuchyňa
Kuchyňa Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami pondelka sa stali seriály Oteckovia a Susedia, ako aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.

Televízia Markíza v pondelok, 5. marca 2018, s výrazným úspechom odštartovala nový slovenský komediálny seriál Kuchyňa. Úvodné dve epizódy boli v čase vysielania jednoznačným trhovým lídrom.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla prvá časť seriálu nakrúteného podľa úspešnej ruskej predlohy vysoko nadpriemerný rating 9,2 % a trhový podiel 25,5 %, nasledujúci druhý diel zaznamenal rating 7,7 % a trhový podiel 27,4 %.

Úvodnú epizódu hviezdne obsadenej seriálovej novinky z gastronomického prostredia si vychutnalo 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v pondelok v cieľovej skupine 12-54 stal mimoriadne obľúbený podvečerný rodinný seriál Oteckovia s ratingom 11,7 % a trhovým podielom 35,3 %. Nenechalo si ho ujsť 558-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Vynikajúce výsledky sledovanosti si udržiava aj večerný kultový komediálny seriál Susedia, ktorému patrila druhá priečka v pondelkovom rebríčku sledovanosti. Konkurencii nedal šancu s ratingom 11,5 % a trhovým podielom 29,8 % v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Skvelú zábavu s notoricky známymi seriálovými postavami si doprialo 590-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Susedia sa tak v tejto univerzálnej cieľovej skupine stali najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrili v cieľovej skupine 12-54 večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 11,1 %/share 30,7 %), Počasie (rating 11,0 %/share 29,7 %) a Športové noviny (rating 10,1 %/share 26,6 %). Hlavnú spravodajskú reláciu si pozrelo celkovo 627-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 34,1 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)