SuperStar v nedeľu porazila konkurenčnú šou o plnení snov!

12. 03 2018 14:30 | Tlačová správa
SuperStar
SuperStar Foto: TV Markíza

Na obrazovkách televízie Dajto sa vynikajúco darilo akčnému trileru Tokarev, ktorý sa stal druhým najsledovanejším tohtoročným program stanice.

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar sa v nedeľu, 11. marca 2018, stala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla dlhoročne obľúbená šou nadpriemerný rating 9,1 % aj trhový podiel 23,5 %. Tretí zostrih toho najzaujímavejšieho z castingov si nenechalo ujsť 407-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

SuperStar obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 38,7 %.

Druhým najsledovanejším nedeľným programom sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s piatym najvyšším tohtoročným ratingom 11,6 % a nadpriemerným trhovým podielom 29,5 %.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 619-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ratingovú desiatku prekročili v cieľovej skupine 12-54 aj nasledujúce relácie Športové noviny (rating 10,4 %/share 25,4 %) a Počasie (rating 10,3 %/share 25,1 %).

V rámci ponuky menších staníc sa v nedeľu excelentne darilo akčnému trileru Tokarev na obrazovkách televízie Dajto. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala snímka s Nicolasom Cageom v hlavnej úlohe druhý najvyšší tohtoročný rating 3,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 7,6 %. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo so 133-tisíc divákmi pri obrazovkách o piaty najsledovanejší program stanice od začiatku roka 2018.

Hlavnému spravodajstvu TV Markíza sa výborne darilo aj v piatok, 9. marca 2018, a v sobotu, 10. marca 2018, keď sa v oboch dňoch stalo v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých staníc. V piatok dosiahli Televízne noviny rating 10,6 % a trhový podiel 31,3 %, v sobotu rating 10,0 % a trhový podiel 28,4 %.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/TNS SK


PR oddelenie skupiny Markíza

NAJNOVŠIE VIDEÁ