Susedia, Oteckovia a Televízne noviny najsledovanejšími programami pondelka!

13. 03 2018 15:00 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Teleráno si aj napriek štartu konkurenčnej rannej šou udržalo suverénne trhové líderstvo.

Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. V pondelok, 12. marca 2018, obsadila v strategickej cieľovej skupine 12-54 v rámci celodenného rebríčka sledovanosti až šesť najvyšších priečok.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine stal kultový komediálny seriál Susedia, ktorý dosiahol vysoko nadpriemerný rating 12,4 % aj trhový podiel 32,1 %. Premiérovú epizódu s názvom Obraz si vychutnalo celkovo 611-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v rebríčku sledovanosti obsadil podvečerný rodinný seriál Oteckovia so skvelým ratingom 11,0 % a trhovým podielom 35,6 % v cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákal celkovo 528-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Televíznym novinám, ktoré sa umiestnili na tretej priečke v rebríčku pondelkovej sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 10,6 % a trhový podiel 30,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 608-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vynikajúco sa darilo tiež večernému komediálnemu seriálu Kuchyňa, ktorého tretia epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 9,4 % a trhový podiel 26,2 %. Ako jednotka na trhu sa v čase vysielania vrátila aj nasledujúca obľúbená zábavná šou Kredenc s ratingom 5,6 % a trhovým podielom 20,3 % v cieľovej skupine 12-54.

Suverénne prvenstvo si aj napriek štartu konkurenčnej rannej šou udržala v tomto slote dlhoročne najúspešnejšia relácia Teleráno. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo pondelkové vydanie priemerný trhový podiel 32,5 %, konkurenciu tak predstihlo viac než štvornásobne.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,1 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/TNS SK


PR oddelenie skupiny Markíza

NAJNOVŠIE VIDEÁ