19. 03 2018 16:35 | Tlačová správa

Rekordne sledovaná SuperStar opäť porazila konkurenciu!

Štvrtý zostrih z kastingov do novej série obľúbenej speváckej súťaže dosiahol doposiaľ najvyššiu sledovanosť aj podiel na trhu.

SuperStar
SuperStar Foto: TV Markíza

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar opäť zabodovala aj na obrazovkách televízie Markíza. V nedeľu, 18. marca 2018, sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rámci aktuálnej série dosiahla doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine zaznamenala SuperStar rekordný rating 10,2 % aj trhový podiel 25,4 %. Štvrtý zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov si nenechalo ujsť 440-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež doteraz najvyšší počet.

Druhú priečku v nedeľnom rebríčku sledovanosti obsadila v cieľovej skupine 12-54 hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s ratingom 10,6 % a trhovým podielom 26,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 602-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi menšími stanicami sa najlepšie darilo televízii Dajto s akčným trilerom Oko dravca, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 2,2 % a trhový podiel 5,7 %.

Markíza výrazne zabodovala aj v piatok, 16. marca 2018, kedy v cieľovej skupine 12-54 obsadila tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti. Prvé miesto patrilo relácii Televízne noviny s vysoko nadpriemerným ratingom 11,0 % a trhovým podielom 33,4 %. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 612-tisíc divákmi pri obrazovkách taktiež o najsledovanejší program dňa v rámci ponuky všetkých slovenských televízií. Druhú priečku obsadila relácia Počasie s taktiež výborným ratingom 10,9 % a trhovým podielom 31,8 %.

Najsledovanejším nespravodajským programom piatka sa stal mimoriadne obľúbený podvečerný seriál Oteckovia s ratingom 10,2 % a trhovým podielom 35,9 %. Vychutnalo si ho celkovo 509-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Večerný dramatický seriál Milenky si podmanil najmä mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel 31,1 %.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/TNS SK


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?