26. 03 2018 11:35 | Tlačová správa

Najúspešnejšia spevácka šou SuperStar prekonala ďalšie rekordy!

Piata epizóda plná toho najzaujímavejšieho z kastingov sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.

SuperStar
SuperStar Foto: TV Markíza

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar v nedeľu, 25. marca 2018, na obrazovkách televízie Markíza opäť prekonávala rekordy a v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla dlhoročne obľúbená šou doposiaľ najvyšší rating 10,9 % aj trhový podiel 26,7 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy. Piaty zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov si nenechalo ujsť taktiež rekordných 486-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhým najsledovanejším nedeľným programom sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s ratingom 10,0 % a trhovým podielom 25,6 %. Aktuálnu predpoveď počasia si pozrelo celkovo 573-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Trojicu divácky najúspešnejších programov uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,7 % a trhový podiel 26,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa pritiahol k obrazovkám 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky menších staníc sa v nedeľu najlepšie darilo hviezdne obsadenému akčnému trileru Šerifovia na obrazovkách televízie Dajto. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 2,6 % a trhový podiel 6,7 %. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo so 141-tisíc divákmi pri obrazovkách o tretí najsledovanejší program stanice od začiatku roka 2018.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?