Oteckovia prevalcovali konkurenciu s absolútne rekordným trhovým podielom!

27. 03 2018 13:03 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Najsledovanejším programom dňa sa stali legendárni Susedia, rekordy prekonával aj čoraz obľúbenejší komediálny seriál Kuchyňa.

Mimoriadne obľúbený rodinný seriál Oteckovia na obrazovkách televízie Markíza aj v pondelok, 26. marca 2018, tradične prevalcoval konkurenčné programy a v oboch hlavných cieľových skupinách dosiahol rekordné trhové podiely.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali Oteckovia vysoko nadpriemerný rating 11,5 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 42,7 %. Príjemný podvečer v spoločnosti obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 571-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od štartu seriálu. Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine dosiahli oteckovia rekordný trhový podiel 34,0 %.

Ďalšie pútavé príbehy štvorice šarmantných oteckov si doslova podmanili najmä mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 65,1 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal kultový komediálny seriál Susedia. V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 dosiahol vysoko nadpriemerný rating 12,1 % aj trhový podiel 32,5 %. Premiérovú epizódu s názvom Ruské dedičstvo si vychutnalo celkovo 628-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Televíznym novinám, ktoré sa umiestnili na tretej priečke v rebríčku pondelkovej sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali výborný rating 10,2 % a trhový podiel 32,5 %. V širšej cieľovej skupine 12+ bola hlavná spravodajská relácia TV Markíza druhá najúspešnejšia na trhu s 596-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Rekordy prekonával aj večerný komediálny seriál Kuchyňa, ktorého piata epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší rating 9,6 % aj trhový podiel 28,0 %. Jasnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca zábavná šou Kredenc s ratingom 6,4 % a trhovým podielom 23,6 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 najvyšší celodenný trhový podiel od začiatku roka 36,2 % a v prime-time 19.00-23.00 štvrtý najlepší tohtoročný podiel na trhu 35,9 %.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)