03. 04 2018 14:35 | Tlačová správa

Susedia a Televízne noviny najsledovanejšími programami Veľkej noci!

V nedeľu pokračovala vo víťaznom ťažení spevácka šou SuperStar, ktorá v oboch hlavných cieľových skupinách zaznamenala rekordnú sledovanosť.

Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Divácky najúspešnejšie programy v oboch hlavných cieľových skupinách prinášala počas uplynulých veľkonočných sviatkov do slovenských obývačiek televízia Markíza.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa najsledovanejším programom Veľkej noci stal legendárny komediálny seriál Susedia s vysoko nadpriemerným ratingom 12,7 % a trhovým podielom 27,5 %. Špeciálna epizóda s aktuálnou tematikou šibačky a oblievačky zabavila v pondelok, 2. apríla 2018, celkovo 604-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto vo veľkonočnom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 pondelkovému vydaniu hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny, ktoré zaznamenalo vynikajúci rating 11,9 % a trhový podiel 29,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa pritiahol k obrazovkám až 653-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v tejto univerzálnej cieľovej skupine sa stal celkovo najsledovanejším sviatočným programom.

Podvečer aj na Veľkonočný pondelok exceloval rodinný seriál Oteckovia s ratingom 11,4 % a trhovým podielom 31,3 % v cieľovej skupine 12-54. Vychutnalo si ho 596-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výborne sa darilo aj večernej premiére pôvodnej romantickej komédie Pani Dokonalá, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 9,2 % a trhový podiel 26,1 %. Originálny príbeh lásky v podaní Michaely Čobejovej a Alexandra Bártu oslovil 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ďalšie rekordy prekonala v nedeľu, 1. apríla 2018, obľúbená spevácka súťaž SuperStar, ktorá sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa. V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine zaznamenala doposiaľ najvyšší rating 11,8 % a druhý najlepší trhový podiel 26,3 %. Záverečný zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov si nenechalo ujsť taktiež rekordných 501-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Prvú priečku v rebríčku sledovanosti obsadila TV Markíza aj v sobotu, 31. marca 2018, so slovenskou premiérou animovanej komédie Hotel Transylvánia 2, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,8 % a trhový podiel 23,8 %.

Medzi menšími stanicami v sobotu zvíťazila televízia Dajto s priamym prenosom prestížneho boxerského duelu Anthony Joshua vs. Joseph Parker. Takmer štvorhodinové podujatie dosiahlo v cieľovej skupine 12-54 skvelý rating 2,8 % a trhový podiel 10,0 %. V čase po 00:30, keď atraktívny hlavný duel vrcholil, sa jeho podiel na trhu pohyboval okolo 30 % a Dajto vtedy bolo silnou jednotkou na trhu.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?
Televízne noviny
26. apríl 2018
Televízne noviny
25. apríl 2018
Športové noviny
25. apríl 2018