Skupina Markíza porazila konkurenciu v každý jeden marcový deň!

04. 04 2018 14:50 | Tlačová správa
skupina Markíza
skupina Markíza Foto: TV Markíza

Najsledovanejším programom na slovenskom televíznom trhu sa v marci 2018 stal kultový komediálny seriál Susedia.

Skupina Markíza si so stanicami Markíza, Doma a Dajto v uplynulom marci 2018 udržala a ešte viac posilnila stabilnú pozíciu jednoznačného celodenného lídra na slovenskom televíznom trhu. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci priemerný celodenný trhový podiel 29,0 % a konkurenčnú skupinu Joj (21,0 %) tak predstihla s rozdielom až 8,0 percentných bodov. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza v každý jeden z 31 marcových dní.

Marec 2018 - celý deň
Foto: TV Markíza
 

Marec 2018 - celý deň
Foto: TV Markíza
 

Taktiež aj samotná TV Markíza bola v marci 2018 najsilnejšou spomedzi slovenských staníc, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala priemerný celodenný trhový podiel 21,6 %. Konkurenčná TV Joj (14,5 %) vykázala v rovnakom období až o 7,1 percentného bodu slabší výsledok.

Marec 2018 - celý deň
Foto: TV Markíza
 

Marcové víťazstvo patrilo skupine Markíza aj v prime-time 19.00-23.00, keď zaznamenala priemerný podiel na trhu 30,7 % a konkurenčnú skupinu Joj (25,8 %) tak predstihla o 4,9 percentného bodu. Jednotkou na trhu bola až v 29 dňoch uplynulého mesiaca.

Marec 2018 - prime-time
Foto: TV Markíza
 

Marec 2018 - prime-time
Foto: TV Markíza
 

Samotná TV Markíza dosiahla v marci 2018 v prime-time 19.00-23.00 priemerný trhový podiel 22,6 % a s rozdielom 4,1 percentného bodu tak porazila konkurenčnú TV Joj (18,5 %).

Marec 2018 - prime-time
Foto: TV Markíza
 

Skupina Markíza bola v marci 2018 silnou jednotkou na trhu aj v prípade divákov starších ako 12 rokov s priemerným celodenným trhovým podielom 26,0 % a odstupom 4,9 percentného bodu od konkurenčnej skupiny Joj (21,1 %). Trhovým lídrom bola v 27 z 31 dní uplynulého mesiaca. Prvenstvo jej patrilo taktiež v prime-time 19.00-23.00 s dosiahnutým priemerným podielom na trhu 27,8 %.

Fenomenálne úspechy seriálov Susedia a Oteckovia pokračujú

Najsledovanejším programom na slovenskom televíznom trhu bol v marci 2018 legendárny komediálny seriál Susedia. Konkrétne išlo o epizódu odvysielanú v pondelok, 12. marca 2018, ktorá v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci rating 12,4 % a trhový podiel 32,1 %. Štyri premiérové marcové epizódy dosiahli v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 11,7 % a trhový podiel 30,9 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnávalo v priemere 592-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v uplynulom mesiaci jednoznačne kraľoval denný rodinný seriál Oteckovia s excelentným priemerným ratingom 10,6 % a trhovým podielom 36,3 % v obchodnej cieľovej skupine 12-54. Nateraz rekordný podiel na trhu 42,7 % zaznamenali Oteckovia v pondelok 26. marca 2018. Každý pracovný podvečer si k obrazovkám TV Markíza sadalo v priemere 524-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Televízne noviny jednoznačným trhovým lídrom v strategickej cieľovej skupine

Výborné výsledky sledovanosti zaznamenala v marci 2018 aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný priemerný rating 10,1 % a trhový podiel 29,3 %.

Marec 2018 - hlavné večerné spravodajstvo
Foto: TV Markíza
 

Marec 2018 - hlavné večerné spravodajstvo
Foto: TV Markíza
 

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze uprednostnilo v priemere 584-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom najsledovanejšie vydanie uplynulého mesiaca si v piatok, 2. marca 2018, pozrelo 652-tisíc divákov.

Televízne noviny boli uplynulý mesiac v rámci cieľovej skupiny 12-54 suverénnym trhovým lídrom, keď predstihli konkurenčné spravodajské relácie v 29 marcových dňoch.

Špičková zábava pre celú rodinu výrazne zabodovala

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar dosahovala na obrazovkách TV Markíza aj v marci 2018 skvelé výsledky sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 9,8 % a trhový podiel 24,6 %. Zostrihy toho najzaujímavejšieho z kastingov sledovalo v priemere 435-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Mimoriadne obľúbený komediálny seriál Horná Dolná si našiel svojho diváka aj v novom, štvrtkovom vysielacom dni. Päť premiérových epizód novej série dosiahlo v priemere rating 9,8 % a trhový podiel 26,6 %. Príbehy plné humoru v hviezdnom hereckom podaní si vychutnávalo priemerne 426-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

S nadpriemerným výkonom odštartoval v piatok, 2. marca 2018, nový dramatický seriál Milenky, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol v uplynulom mesiaci priemerný rating 8,1 % a trhový podiel 22,1 %. Novinka v hlavných úlohách s hviezdami ako Táňa Pauhofová, Antónia Lišková, Gabriela Marcinková a Zuzana Norisová pritiahla k obrazovkám v priemere 418-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V pondelok, 5. marca 2018, s výrazným úspechom odštartoval nový slovenský komediálny seriál Kuchyňa. Úvodné štyri epizódy boli v čase vysielania jednoznačným trhovým lídrom, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli nadpriemerný rating 8,8 % a trhový podiel 25,9 %. Úvodné marcové epizódy hviezdne obsadenej seriálovej novinky z gastronomického prostredia si vychutnalo priemerne 397-tisíc divákov starších ako 12 rokov.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)