05. 04 2018 16:30 | Tlačová správa

Rekordne sledovaná Chart Show výrazne porazila seriálovú novinku konkurencie!

Najsledovanejším stredajším programom sa stal podvečerný rodinný seriál Oteckovia, ktorý zároveň dorovnal svoj druhý najvyšší trhový podiel.

Chart Show
Chart Show Foto: TV Markíza

Ani štart konkurenčnej seriálovej novinky neohrozil dlhodobo obľúbenú hudobno-zábavnú reláciu Chart Show, ktorá bola v stredu, 4. apríla 2018, na obrazovkách televízie Markíza v čase vysielania silnou jednotkou na trhu.

Premiérová epizóda venovaná najznámejším pesničkám z domácich i zahraničných televíznych seriálov dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 najvyšší tohtoročný rating 8,6 % aj trhový podiel 26,4 %.

Večer plný príjemnej hudobnej nostalgie a skvelej zábavy s moderátorkou Adelou Vinczeovou, hudobným expertom Jurajom Čurným a hosťami Braňom Deákom, Darou Rolins a Lukášom Latinákom si vychutnalo celkovo 399-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečer naďalej výrazne dominuje trhu denný rodinný seriál Oteckovia, ktorý sa v cieľovej skupine 12-54 stal celkovo najsledovanejším programom dňa s vynikajúcim ratingom 10,6 % a dorovnaným druhým najvyšším trhovým podielom 40,6 %. Zaujímavé príbehy štvorice sympatických oteckov si v stredu nenechalo ujsť 518-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,0 % a trhový podiel 28,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,3 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,5 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?