SuperStar a Milenky víťazili s rekordnými trhovými podielmi!

09. 04 2018 15:00 | Tlačová správa
SuperStar
SuperStar Foto: TV Markíza

Obľúbená spevácka šou sa v nedeľu stala najsledovanejším programom dňa, v piatok tradične exceloval rodinný seriál Oteckovia.

Televízia Markíza aj v uplynulých troch dňoch obsadzovala najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti. V nedeľu, 8. apríla 2018, sa najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala obľúbená spevácka súťaž SuperStar.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla epizóda s podtitulom SuperVýber nadpriemerný rating 9,9 % a doposiaľ rekordný trhový podiel 28,4 %. Nekompromisná vyraďovacia fáza pred bránami semifinále pritiahla k obrazovkám celkovo 447-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od štartu aktuálneho ročníka.

SuperStar sa obzvlášť darilo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 43,2 %.

V sobotu, 7. apríla 2018, sa divácky najúspešnejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s ratingom 7,6 % a trhovým podielom 24,0 %. Medzi nespravodajskými programami zvíťazila slovenská premiéra skvelej komédie Bláznivá dovolenka, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,5 % a trhový podiel 20,9 %.

Počasie výrazne zabodovalo aj v piatok, 6. apríla 2018, kedy sa stalo najsledovanejším programom dňa hneď v oboch hlavných cieľových skupinách. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo nadpriemerný rating 10,3 % a trhový podiel 30,9 %, pozrelo si ho celkovo 585-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V rámci nespravodajských programov sa tradične najlepšie darilo podvečernému rodinnému seriálu Oteckovia, ktorý zaznamenal výborný rating 9,6 % a doposiaľ tretí najvyšší trhový podiel 41,8 % v cieľovej skupine 12-54. Vychutnalo si ho celkovo 482-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Excelentný výkon zaznamenala v piatok aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s ratingom 9,0 % a trhovým podielom 31,4 % v cieľovej skupine 12-54. Silnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania tiež večerný dramatický seriál Milenky, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 8,9 % a rekordný trhový podiel 24,6 %.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)