Susedia, Kuchyňa a Oteckovia na čele rebríčka sledovanosti!

10. 04 2018 16:05 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Kultový komediálny seriál Susedia sa v hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.

Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa, jej pôvodná seriálová tvorba obsadila v pondelok, 9. apríla 2018, tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.

Najsledovanejším programom na trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal legendárny komediálny seriál Susedia, ktorý tak naďalej suverénne kraľuje pondelkovým večerom. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol vysoko nadpriemerný rating 11,3 % a trhový podiel 31,6 %. Premiérovú epizódu s názvom Žreb si vychutnalo celkovo 565-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v rebríčku sledovanosti obsadil nasledujúci komediálny seriál Kuchyňa s ratingom 8,0 % a trhovým podielom 24,0 % v cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákal celkovo 360-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tradične vynikajúco sa darilo tiež podvečernému rodinnému seriálu Oteckovia, ktorému v cieľovej skupine 12-54 patrila tretia priečka s nadpriemerným ratingom 7,8 % a trhovým podielom 38,2 %. Ďalšie príbehy čoraz obľúbenejších seriálových postáv si nenechalo ujsť celkovo 413-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná zábavná šou Kredenc s ratingom 5,7 % a trhovým podielom 21,7 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,6 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,7 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)