11. 04 2018 14:55 | Tlačová správa

Oteckovia najsledovanejším programom dňa s rekordným trhovým podielom!

Televízia Markíza v utorok obsadila štyri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti, celodenne aj v prime-time bola silnou jednotkou na trhu.

Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Mimoriadne obľúbený rodinný seriál Oteckovia prekonáva na obrazovkách televízie Markíza jeden rekord za druhým. Nebolo tomu inak ani v utorok, 10. apríla 2018, kedy sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia vysoko nadpriemerný rating 11,2 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 44,2 %. Príjemný podvečer v spoločnosti obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 544-tisíc divákov, aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine zaznamenal seriál rekordný trhový podiel 34,2 %.

Včerajšia epizóda Oteckov doslova pripútala k obrazovkám najmä mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili neuveriteľný trhový podiel až 69,8 %.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Televíznym novinám, ktoré sa umiestnili na druhej priečke v utorkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 9,3 % a trhový podiel 31,3 %. V širšej cieľovej skupine 12+ bola hlavná spravodajská relácia TV Markíza najsledovanejším programom na trhu s 558-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Štvoricu divácky najúspešnejších programov dňa v rámci cieľovej skupiny 12-54 uzavreli ďalšie spravodajské relácie Počasie (rating 8,6 %/share 27,6 %) a Športové noviny (rating 8,2 %/share 25,3 %).

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Najväčší víťaz (rating 6,0 %/share 18,6 % v CS 12-54), podobne ako Oteckovia najviac zabodovala v cieľovej skupine mladých žien 15-24 s trhovým podielom 35,7 %. Konkurenčné programy výrazne porazila tiež nasledujúca reality šou O 10 rokov mladší (rating 4,2 %/share 20,8 % v CS 12-54).

Markíza kraľovala trhu aj s dlhoročne obľúbenou rannou šou Teleráno, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla priemerný trhový podiel 35,3 %. Konkurenčnú rannú reláciu doslova prevalcovala, keď tá zaznamenala viac než 6-násobne nižší podiel na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,2 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?