16. 04 2018 14:55 | Tlačová správa

SuperStar tradične zvíťazila nad konkurenčnou šou o plnení snov!

V nedeľu zabodoval aj hokejový zápas na obrazovkách Dajto, v piatok sa najsledovanejšími programami stali Oteckovia a Milenky.

SuperStar
SuperStar Foto: TV Markíza

Obľúbená spevácka súťaž SuperStar sa na obrazovkách televízie Markíza aj v nedeľu, 15. apríla 2018, tešila silnej diváckej priazni. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a výrazne porazila konkurenčnú šou o plnení snov.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla SuperStar rating 8,9 % a tretí najvyšší trhový podiel 26,5 %. Druhé kolo napínavého SuperVýberu, v ktorom súťažiaci museli preukázať svoje schopnosti pri speve so živou kapelou, si nenechalo ujsť 419-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. SuperStar obzvlášť zaujala mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 47,1 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala rating 10,1 % a trhový podiel 29,0 %. K obrazovkám pritiahla 586-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ďalšie najvyššie priečky v nedeľnom rebríčku sledovanosti obsadili spravodajské relácie Športové noviny (rating 9,8 %/share 26,8 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 9,2 %/share 29,5 % v CS 12-54).

V rámci ponuky menších staníc sa najlepšie darilo televízii Dajto s druhou tretinou prípravného hokejového zápasu Nemecko - Slovensko v rámci Euro Hockey Challenge. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla nadpriemerný rating 2,5 % a trhový podiel 11,6 %, pričom si ju pozrelo 159-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Celý duel dosiahol v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 1,9 % a trhový podiel 8,5 %. Zabodoval však aj večerný akčný triler Merkúr s ratingom 2,2 % a trhovým podielom 6,3 % v cieľovej skupine 12-54.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti ovládla Markíza aj v piatok, 13. apríla 2018. Najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal mimoriadne obľúbený rodinný seriál Oteckovia, ktorý dosiahol rating 8,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 39,9 %. Vychutnalo si ho celkovo 421-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Piatková epizóda Oteckov doslova pripútala k obrazovkám najmä mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 57,1 %.

Druhé miesto v piatkovom rebríčku sledovanosti patrilo večernému dramatickému seriálu Milenky, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 7,5 % a trhový podiel 21,6 %, pričom v čase vysielania bol jasnou jednotkou na trhu. V rámci spravodajstva sa najlepšie darilo reláciám Počasie (rating 7,4 %/share 25,1 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 7,0 %/share 28,1 % v CS 12-54).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?