18. 04 2018 15:10 | Tlačová správa

Oteckovia na čele rebríčka sledovanosti s ďalším rekordom!

Najsledovanejším utorkovým programom v rámci ponuky všetkých staníc sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.

Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Fenomenálne úspechy rodinného seriálu Oteckovia pokračovali na obrazovkách televízie Markíza aj v utorok, 17. apríla 2018. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a zároveň dosiahol absolútne rekordný trhový podiel.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia vysoko nadpriemerný rating 10,4 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 44,4 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 499-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Včerajšia epizóda Oteckov doslova pripútala k obrazovkám najmä mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 62,7 %.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Televíznym novinám, ktoré sa umiestnili na druhej priečke v utorkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 8,8 % a trhový podiel 31,0 %. V širšej cieľovej skupine 12+ bola hlavná spravodajská relácia TV Markíza najsledovanejším programom na trhu s 511-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Štvoricu divácky najúspešnejších programov dňa v rámci cieľovej skupiny 12-54 uzavreli ďalšie spravodajské relácie Počasie (rating 7,8 %/share 24,5 %) a Športové noviny (rating 6,8 %/share 20,6 %).

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Najväčší víťaz (rating 5,9 %/share 17,8 % v CS 12-54). Konkurenčné programy výrazne porazila tiež nasledujúca reality šou O 10 rokov mladší (rating 3,9 %/share 18,6 % v CS 12-54).

Vynikajúco sa darilo tiež podvečernej spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 4,6 %/share 33,3 % v CS 12-54) a magazínu Reflex (rating 5,0 %/share 30,7 % v CS 12-54), ktoré konkurencii nedali najmenšiu šancu. Markíza kraľovala trhu aj s rannou šou Teleráno, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla priemerný trhový podiel 38,7 %. Konkurenčnú rannú reláciu doslova prevalcovala, keď tá zaznamenala viac než 5-násobne nižší podiel na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 29,4 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?