24. 04 2018 12:15 | Tlačová správa

Susedia a Oteckovia ovládli pondelkový rebríček sledovanosti!

Až šesť divácky najúspešnejších programov odvysielala v pondelok televízia Markíza, výborne sa darilo aj večernému spravodajstvu a Kuchyni.

Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Nové časti kultového komediálneho seriálu Susedia si na obrazovkách televízie Markíza týždeň čo týždeň neohrozene udržiavajú pozíciu jednoznačne najsledovanejšieho programu dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. Nebolo to inak ani v pondelok, 23. apríla 2018.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla v poradí už sedemnásta premiérová epizóda s názvom Františkov deň vysoko nadpriemerný rating 10,6 % aj trhový podiel 31,5 %. V spoločnosti mimoriadne obľúbených seriálových postáv sa zabávalo celkovo 532-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Susedov si obzvlášť vychutnali mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov (share 46,7 %) a diváci v Trenčianskom kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54 (share 52,8 %).

Druhé miesto v rebríčku sledovanosti obsadil podvečerný rodinný seriál Oteckovia so skvelým ratingom 8,6 % a trhovým podielom 41,4 % v cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákal celkovo 449-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Športovým novinám, ktoré sa umiestnili na tretej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,5 % a trhový podiel 27,5 %. Skvelé výsledky zaznamenali aj nasledujúce relácie Počasie (rating 7,9 %/share 26,9 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 7,8 %/share 31,0 % v CS 12-54).

Šesticu najsledovanejších pondelkových programov uzatvára ôsma epizóda premiérového komediálneho seriálu Kuchyňa, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 7,7 % a trhový podiel 23,9 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,2 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?