Horná Dolná a Oteckovia najsledovanejšími programami štvrtka!

27. 04 2018 13:35 | Tlačová správa
Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Výborne sa darilo aj večernej zábavnej šou Dobre vedieť!, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala druhý najvyšší trhový podiel od začiatku roka.

Úspešný komediálny seriál Horná Dolná si vo štvrtok, 26. apríla 2018, podmanil väčšinu televíznych divákov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová epizóda s názvom MDŽ dorovnala v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine druhý najvyšší tohtoročný rating 10,1 % a rovnako dosiahla druhý najlepší trhový podiel 28,3 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila zábavnú šou konkurencie. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 mimoriadne obľúbenému rodinnému seriálu Oteckovia. Zaznamenal výborný rating 9,1 % aj trhový podiel 34,9 %, pričom taktiež nedal najmenšiu šancu programovej ponuke konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 467-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na tretej priečke v štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 9,0 % a trhový podiel 27,0 %. Skvelé výsledky dosiahli aj nasledujúce relácie Športové noviny (rating 8,8 %/share 25,7 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,5 %/share 28,1 % v CS 12-54).

Výborne sa darilo tiež večernej zábavnej šou Dobre vedieť!, ktorá bola v čase vysielania silnou jednotkou na trhu s ratingom 6,3 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 24,6 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,4 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,8 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)