30. 04 2018 14:00 | Tlačová správa

Prvé semifinále SuperStar najsledovanejším programom nedele!

Televízia Markíza kraľovala rebríčkom sledovanosti aj v sobotu s reláciou Počasie a v piatok s dramatickým seriálom Milenky.

SuperStar
SuperStar Foto: TV Markíza

Obľúbená spevácka súťaž SuperStar sa v nedeľu, 29. apríla 2018, na obrazovkách televízie Markíza posunula do fázy semifinálových kôl. Prvý priamy prenos moderovaný ostrieľaným Leošom Marešom a šarmantnou Jasminou Alagič sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahlo prvé semifinále SuperStar nadpriemerný rating 8,3 % a trhový podiel 26,3 %. Spevácky súboj desiatich chlapcov v majestátnom prostredí kostola v českých Litoměřiciach si nenechalo ujsť 403-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

SuperStar obzvlášť zaujala mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 49,7 %. Do finálových kôl na základe diváckeho hlasovania a rozhodnutia poroty postúpila pätica talentovaných mladíkov - Jakub Pružinský, Richard Chovan, Dominik Gerda, Bryan Gandola a Petr Borkovec. Už túto nedeľu večer sa diváci v druhom naživo vysielanom semifinále dozvedia, ktorých päť dievčat doplní finálovú desiatku.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadila TV Markíza aj v sobotu, 28. apríla 2018. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,9 % a trhový podiel 25,7 %, celkovo si ju pozrelo 401-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami zvíťazila slovenská premiéra akčného filmu Táto pomsta je moja v hlavnej úlohe s Johnom Travoltom. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 5,7 % a trhový podiel 18,6 %, pričom v čase vysielania porazila konkurenčné programy.

Markíza nenašla premožiteľa ani v piatok, 27. apríla 2018, keď sa najsledovanejším programom dňa stal úspešný dramatický seriál Milenky. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 7,5 % a trhový podiel 23,0 %, súťažnej novinke konkurencie nedal v čase vysielania najmenšiu šancu.

Tradične vynikajúco sa darilo aj rodinnému seriálu Oteckovia, ktorý podvečer dominoval s ratingom 7,0 % a trhovým podielom 37,7 % v cieľovej skupine 12-54.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?