21. 05 2018 09:40 | Tlačová správa

Kráľovská svadba doslova kraľovala aj na obrazovkách TV Markíza!

Takmer trojhodinová naživo vysielaná relácia sa v cieľovej skupine 12+ stala najsledovanejším sobotným programom v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.

Kráľovská svadba – Harry a Meghan
Kráľovská svadba – Harry a Meghan Foto: TV Markíza

Britská udalosť roka - kráľovská svadba princa Harryho s americkou herečkou Meghan Markle - očarila v sobotu, 19. mája 2018, aj divákov televízie Markíza. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa stala dokonca najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s excelentným ratingom 9,1 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 48,2 %. Exkluzívny priamy prenos so začiatkom o 12:00 si vychutnalo celkovo 423-tisíc divákov.

Kráľovská svadba výrazne zabodovala aj v strategickej cieľovej skupine 12-54, v rámci ktorej išlo o najsledovanejší nešportový program dňa na celom slovenskom trhu. Dosiahla výborný rating 6,5 % a taktiež vysoko nadpriemerný trhový podiel 45,6 %.

Sledovanosť kráľovskej svadby kulminovala v čase po 14:00, kedy si princ Harry a Meghan Markle vymenili svoje manželské sľuby. Najväčšiu pozornosť si priamy prenos získal v čase 14.08, kedy k obrazovkám TV Markíza pritiahol 549-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. O minútu skôr, v čase 14.07, zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 najvyšší trhový podiel 57,4 %.

Historická udalosť britskej monarchie doslova pripútala k obrazovkám najmä mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov (share 62,0 %) a divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 66,6 %).

Moderátormi takmer trojhodinovej naživo vysielanej relácie boli Zlatica Švajdová Puškárová a Roman Juraško. Zo štúdia priebeh svadby komentovali odborníčka na protokol a kráľovskú rodinu Katarína Diková Strýčková, historik Jakub Drábik a módna návrhárka Jana Pištejová. Priamo z Windsoru prinášala živé vstupy redaktorka Televíznych novín Ivana Miklánková.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?