Susedia tradične najsledovanejší, Nikdy ťa neopustím s absolútnym rekordom!

12. 06 2018 13:20 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Najsledovanejším pondelkovým programom sa stala relácia Počasie, výborne sa však darilo aj Televíznym a Športovým novinám.

Legendárny komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 11. júna 2018, stal na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla v poradí už dvadsiata štvrtá premiérová epizóda s názvom Miss lesa skvelý rating 8,7 % a trhový podiel 26,5 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 423-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií si najlepšie počínalo Počasie, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 8,0 % a trhový podiel 30,1 %. V širšej cieľovej skupine 12+ sa aktuálna predpoveď počasia stala dokonca najsledovanejším programom dňa, keď si ju nenechalo ujsť 456-tisíc divákov.

Výborné výsledky však dosiahli aj relácie Televízne noviny (rating 7,2 %/share 31,3 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,9 %/share 24,4 % v CS 12-54), ktoré obsadili tretie a štvrté miesto pondelkového rebríčka sledovanosti.

Podvečer suverénne zvíťazil ďalší príbeh z obľúbenej série Rodinné prípady, premiérová epizóda s názvom Sláva zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 4,6 % a trhový podiel 25,9 %.

Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc v pondelok obsadila televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Nikdy ťa neopustím. Druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla absolútne rekordný rating 2,4 % aj trhový podiel 7,8 %. O doposiaľ najsledovanejšiu epizódu išlo aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+, k obrazovkám pritiahla celkovo 202-tisíc divákov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,4 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,5 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)