Obrovský úspech HÝBSA DAYS! Podujatia navštívilo takmer 30 000 účastníkov!

16. 07 2018 15:40 | Tlačová správa
Hýbsa Slovensko
Hýbsa Slovensko Foto: TV Markíza

Úspešný projekt so smelými ambíciami mal tento rok podporu v silných partneroch. Tí ponúkli deťom a ich rodičom atraktívny program, ktorý ich niečo naučí i zabaví.

Televízia Markíza priniesla aj tento rok do piatich slovenských miest podujatie HÝBSA day, ktorého cieľom bolo rozhýbať sa v kruhu rodiny, naučiť sa pripraviť si zdravé jedlá a zároveň podporiť dobrú vec. Eventy v Prešove, Zvolene, Bratislave, Poprade a Žiline navštívilo dohromady takmer 30 000 ľudí.

O veľkom úspechu druhého ročníka projektu svedčí aj fakt, že kým v prvom ročníku súťažilo na HÝBSA days okolo 3 000 detí, v tomto roku sa počet súťažiacich zdvojnásobil. Najväčší záujem bol o Hýbsa run, v ktorom si zabehalo 3 738 detí, druhou najobľúbenejšou disciplínou bola Hýbsa bike, kde sa zúčastnilo 2 594 detí. Hýbsa power absolvovalo 1 500 detí, rodinnej štafety Hýbsa family sa zúčastnilo 1 068 súťažiacich.

Na podujatiach HÝBSA days mohli návštevníci stretnúť a odfotiť sa s našimi ambasádormi Lenkou Šóošovou, Romanom Juraškom, Gizkou Oňovou, Mirkou Luberdovou a mnohými ďalšími. Nechýbali ani seriálové hviezdy z Oteckov, finalisti SuperStar, alebo najpovolanejší farmár Martin Bagar. Všetky podujatia prišli vystúpením podporiť aj Miro Jaroš a Laci Strike spolu s jeho Street Dance Academy.

Úspešný projekt so smelými ambíciami mal tento rok podporu v silných partneroch. Partneri boli súčasťou HÝBSA days, počas ktorých ponúkli deťom a ich rodičom atraktívny program, ktorý ich niečo naučí i zabaví.

„Sme nadšení účasťou veľkých i malých Slovákov na druhom ročníku HÝBSA Slovensko, ktorý prekonal vo všetkých mestách naše očakávania. Do športových aktivít sa zapojilo omnoho viac ľudí ako minulý rok a nás veľmi tešil aj ich záujem o ďalšie aktivity spojené so zdravým životným štýlom na našich BILLA stánkoch. Účastníci HÝBSA days potvrdili, že zdravý životný štýl je smer, ktorým sa chcú uberať a čoraz viac ho budú zapájať do svojho dennodenného programu. Misiu rozhýbať ľudí a začať zdravšie žiť sa nám darí skvele napĺňať a sme radi, že sme toho súčasťou,“ hovorí Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA Slovensko, ktorá je generálnym partnerom projektu.

„Značka DACIA, DACIA díleri a predajcovia sú šťastní, že mohli byť súčasťou projektu, ktorý učí deti a mládež hýbať sa a ich rodičov tráviť spoločne čas aktívne. Navyše všeobecná edukácia k zdravému životnému štýlu je v súčasnosti mimoriadne potrebná. DACIA pripravila v rámci projektu HÝBSA SLOVENSKO špeciálne dopravné ihrisko pre najmenších. A testovacie jazdy pre dospelých návštevníkov. Na obe aktivity máme pozitívne reakcie, čo nás veľmi teší. DACIA je značka, ktorá láka práve mladé rodiny s deťmi. Sme radi, že Nová Dacia Duster ako hlavná výhra pre zúčastnených v projekte bola tiež motivátorom pre rodiny zúčastniť sa HÝBSA eventov. Veríme, že novému majiteľovi prinesie veľa príjemných cestovateľských zážitkov,“ uviedol Richard Evanson, generálny riaditeľ Renault Slovensko.

„Sme radi, že sme mohli byť partnerom druhého ročníka tohto úspešného projektu. Každé jedno podujatie nám len potvrdilo, že chuť športovať a prispievať tak k zdravému štýlu má obrovské množstvo rodín s deťmi. Keďže HÝBSA Slovensko má rovnakú myšlienku ako náš rodinný klub PLANET FUN, pre nás sa tento projekt nekončí posledným eventom. SATUR vďaka športovej akadémii, v rámci ktorej deti počas ich dovolenky zdarma cez profesionálnych animátorov učí plávať, hrať futbal, volejbal, či windsurfovať, pokračuje hýbaním sa ďalej aj v dovolenkových destináciách,” uviedla marketingová riaditeľka CK Satur Jana Zedniková.

„V rámci projektu HÝBSA Slovensko si deti rozhýbali nielen telo, ale aj svoje oči! Naši odborníci z VESELY Očná Klinika zmerali zrak stovkám detí a ich rodičom a poskytli im odborné poradenstvo. Vďaka týmto základným očným meraniam sa nám podarilo odhaliť mnoho očných ochorení a poradiť rodičom, ako správne postupovať pri ich liečbe. Aj projekt HÝBSA nám pomohol rozšíriť osvetu o dôležitosti preventívnych očných vyšetrení už od detského veku, pretože čím skôr bude dieťaťu diagnostikovaná očná chyba, tým úspešnejšia bude jej následná liečba. Zdravie detského zraku má zásadný vplyv na kvalitu jeho nasledujúceho života,“ hovorí MUDr. Pavol Veselý z VESELY Očnej kliniky.

„Druhý ročník celorodinného projektu HÝBSA Slovensko bol pre nás nielen organizačnou, ale i ľudskou výzvou. Veľmi ma teší, že sme rozhýbali päť slovenských miest, v ktorých padli účastnícke limity. Atmosféra a emócie, ktoré deti a ich rodičia vytvorili bola neopísateľná a pre nás veľmi motivujúca. Som hrdý na to, že Slovensko sa vie a stále chce hýbať. Druhý ročník nám ukázal, že šírenie osvety zdravého pohybu nielen detí, ale aj ich rodičov, spoločné trávenie voľného času a radosť, ktorú toto všetko prináša, má zmysel a je dôležité v takejto činnosti pokračovať. Už teraz sa teším na všetky ďalšie ročníky," hodnotí Peter Pukalovič zo spoločnosti BeCool, ktorá sa na podujatí organizačne podieľala.

„Výťažok z podujatí poputuje aj tento rok do Nadácie televízie Markíza a rozdelíme ho rovným dielom medzi nemocnice v mestách, ktoré sme s projektom HÝBSA Slovensko navštívili," hovorí predsedníčka správnej rady Nadácie Markíza Marianna Trnavská.

Po letných prázdninách sa projekt HÝBSA Slovensko presunie zo športovísk do základných a materských škôl. Úplnou novinkou bude aj zimný HÝBSA day, naplánovaný na začiatok roka 2019.


Všetky informácie o projekte HÝBSA Slovensko sú dostupné na samostatnom webe hybsa.markiza.sk, na facebookovom profile (www.facebook.com/HYBSASlovensko), ako aj na Instagrame (@hybsaslovensko).


PR oddelenie skupiny Markíza

Hýbsa Slovensko
Foto: TV Markíza
 

NAJNOVŠIE VIDEÁ