Excelentný návrat seriálových megahitov Susedia a Oteckovia!

04. 09 2018 12:20 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v prvý septembrový pondelok výrazne zabodovala aj s večernými spravodajskými reláciami, či s prvou štandardnou epizódou desiatej série obľúbenej reality šou Farma.

Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do novej televíznej sezóny, v strategickej cieľovej skupine 12-54 obsadila v pondelok, 3. septembra 2018, až šesť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti a vo všetkých dôležitých programových slotoch výrazne porazila konkurenciu.

Úvodná časť 5. série dnes už kultového komediálneho seriálu Susedia sa stala v cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s vysoko nadpriemerným ratingom 11,0 % aj trhovým podielom 32,4 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 513-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Diváci celé leto netrpezlivo očakávali aj návrat ďalšieho diváckeho megahitu uplynulej jari - podvečerného rodinného seriálu Oteckovia. Prvý diel po prázdninovej prestávke opäť neohrozene kraľoval trhu so skvelým ratingom 8,5 % a trhovým podielom 38,8 % v cieľovej skupine 12-54. Nové príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vynikajúco sa darilo tiež novej sérii dlhoročne úspešnej reality šou Farma, ktorej prvá štandardná epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 7,8 % aj trhový podiel 27,5 %. Drsné farmárske zápolenie, prvý raz aj za účasti známych osobností a v úplne novom koncepte, pritiahlo k obrazovkám 386-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 8,9 % a trhový podiel 28,6 %. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 518-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší program dňa.

Skvelé výsledky zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Športové noviny (rating 8,8 %/share 27,2 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 7,4 %/share 27,6 % v CS 12-54). Podvečer zabodovali pútavé reportáže v magazíne Reflex (rating 5,0 %/share 29,1 % v CS 12-54).

Skupine Markíza patrilo prvenstvo aj v rámci rebríčka sledovanosti menších staníc. Najvyššiu priečku obsadila televízia Dajto s akčným kinohitom Svetová vojna Z, v ktorom hlavnú úlohu stvárnil Brad Pitt. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,7 % a trhový podiel 5,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 35,1 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)