Nový dramatický seriál z nemocničného prostredia Sestričky si v utorok, 4. septembra 2018, podmanil divákov televízie Markíza. Úvodná epizóda dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 9,1 % a trhový podiel 25,2 %, pričom v čase vysielania porazila talentovú šou konkurencie.
Načrtnutie osudov štyroch zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 483-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Seriálová novinka si obzvlášť získala mladé diváčky vo veku od 12 do 34 rokov (share 32,7 %) a divákov v Košickom kraji 12-54 (share 36,3 %).
Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa s vynikajúcim ratingom 9,3 % a trhovým podielom 37,2 %. K obrazovkám pritiahol 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 10,4 % a trhový podiel 30,9 %. O aktuálnu predpoveď počasia sa zaujímalo 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Medzi hlavnými spravodajskými reláciami v utorok jednoznačne zvíťazili Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 9,1 % a trhový podiel 29,9 %. Pozrelo si ich celkovo 483-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 31,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,3 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA
PR oddelenie skupiny Markíza
Komentáre ( 0)