Víťazný návrat seriálu Horná Dolná s rekordným trhovým podielom!

07. 09 2018 23:55 | Tlačová správa
Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Ôsma séria úspešného komediálneho seriálu odštartovala ako najsledovanejší štvrtkový program, podvečer konkurenciu opäť prevalcovali Oteckovia.

Obľúbený komediálny seriál Horná Dolná sa vo štvrtok, 6. septembra 2018, s veľkým úspechom vrátil na obrazovky televízie Markíza. Úvodná epizóda 8. série s názvom Pätnásty plat sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná nadpriemerný rating 9,6 % a rekordný tohtoročný trhový podiel 29,2 %. Skvelú zábavu s obyvateľmi najznámejšej seriálovej obce si vychutnalo celkovo 404-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Príbeh o tom, ako si obyvatelia Hornej Dolnej vyplatili pätnásty plat a v obecnej pokladnici následne chýbali peniaze, si v najhojnejšom počte nenechali ujsť mladé ženy 12-24 (share 36,7 %) a diváci v Trenčianskom kraji 12-54 (share 47,3 %).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 6,2 % a trhový podiel 24,5 %. Zostrih diania zo štvrtého dňa na statku obzvlášť ocenili mladé ženy 12-34, ktoré Markíze v čase vysielania relácie zabezpečili trhový podiel 43,3 %.

Podvečernému vysielaniu už tradične kraľoval seriálový hit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal výborný rating 7,5 % aj trhový podiel 40,1 %, programovej ponuke konkurencie tak nedal najmenšiu šancu. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 370-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke v štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 7,7 % a trhový podiel 26,7 %. Skvelé výsledky dosiahli aj relácie Športové noviny (rating 7,6 %/share 24,7 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,9 %/share 29,2 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola o štvrtok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, celodenne zaznamenala 3. najvyšší tohtoročný trhový podiel 34,6 % a v prime-time 19.00-23.00 taktiež výborných 34,2 %.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)