Kultoví Susedia opäť najsledovanejším programom pondelka!

11. 09 2018 13:05 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: Profimedia.sk

Televízia Markíza v pondelok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večerným spravodajským reláciám.

Dnes už legendárny komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 10. septembra 2018, stal na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla premiérová epizóda s názvom Tak kto je teda otec?! vysoko nadpriemerný rating 10,7 % a trhový podiel 30,1 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 476-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Susedia si neustále získavajú nových fanúšikov, o čom svedčí napríklad aj trhový podiel 42,8 % v cieľovej skupine mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov.

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom pondelka bol podvečerný rodinný seriál Oteckovia, ktorý ani tento raz nedal konkurencii najmenšiu šancu. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 7,4 % a trhový podiel 38,7 %, k obrazovkám prilákal celkovo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Športovým novinám, ktoré sa umiestnili na druhej priečke v rebríčku pondelkovej sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 8,6 % a trhový podiel 25,7 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 492-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,4 % a trhový podiel 27,2 %. Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 8,1 % / share 30,5 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,2 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)