Sestričky opäť zvíťazili, na Dajto zabodoval futbal!

12. 09 2018 13:50 | Tlačová správa
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

TV Markíza obsadila až šesť najvyšších priečok v utorkovom rebríčku sledovanosti, podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia.

Nový dramatický seriál televízie Markíza z nemocničného prostredia Sestričky potvrdil svoju kvalitu a divácku atraktívnosť aj s 2. epizódou, keď sa v utorok, 11. septembra 2018, stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Sestričky rating 7,8 % a trhový podiel 23,9 %, pričom v čase vysielania jednoznačne porazili konkurenčný pôvodný seriál. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 411-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,8 % a trhový podiel 22,3 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v utorok stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,8 % a trhový podiel 31,7 %, aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výborne sa však darilo aj ostatným večerným spravodajským reláciám, Športové noviny (rating 7,9 %/share 25,8 % v CS 12-54) obsadili druhú a Televízne noviny (rating 7,1 %/share 28,8 % v CS 12-54) štvrtú priečku v utorkovom rebríčku sledovanosti.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, ktorý konkurencii nedal najmenšiu šancu s ratingom 7,0 % a trhovým podielom 34,7 % v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Trhovou dvojkou v dôležitom access prime-time bola v utorok televízia Dajto vďaka atraktívnemu kvalifikačnému zápasu slovenskej futbalovej reprezentácie do 21 rokov s ich islandskými rovesníkmi.

Dramatický 2. polčas s neuveriteľným záverom, v ktorom brankár Marek Rodák dosiahol rozhodujúci gól v nadstavenom čase hlavičkou po rohovom kope, zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 rating 2,3 % a trhový podiel 10,1 %. K obrazovkám Dajto pritiahol 129-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Celý zápas dosiahol v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 2,0 % a trhový podiel 10,1 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 32,1 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,9 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)