Tvoja tvár znie povedome najsledovanejším nespravodajským programom nedele!

17. 09 2018 12:20 | Tlačová správa
Tvoja tvár znie povedome
Tvoja tvár znie povedome Foto: TV Markíza

V piatok si najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 nenechalo ujsť ďalšiu epizódu mimoriadne úspešného rodinného seriál Oteckovia.

Fantastické premeny slovenských celebrít na svetoznáme osobnosti, hviezdna porota, obľúbený moderátor Martin „Pyco“ Rausch a najmä vynikajúca zábava - táto kombinácia si aj v nedeľu, 16. septembra 2018, podmanila divákov televízie Markíza.

Druhá premiérová epizóda 4. série jedinečnej šou Tvoja tvár znie povedome sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rebríčku sledovanosti tak predstihla filmovú premiéru konkurencie.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla obľúbená zábavná šou nadpriemerný rating 8,5 % aj trhový podiel 28,5 %. Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom talentovanej speváčky Ivany Regešovej za bravúrne stvárnenie britskej speváckej megahviezdy Adele, si nenechalo ujsť celkovo 457-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tvoja tvár znie povedome obzvlášť zabodovala v kategórii mladých žien vo veku do 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 49,5 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala s nepatrným rozdielom relácia Športové noviny, ktorá zaznamenala zhodný rating 8,5 % a trhový podiel 24,0 %. Trojicu divácky najúspešnejších nedeľných programov uzatvára relácia Počasie (rating 7,9 %/share 23,9 % v CS 12-54).

Markíza obsadila najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti aj v piatok, 14. septembra 2018. Najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 pritiahol k obrazovkám podvečerný rodinný seriál Oteckovia, ktorý dosiahol rating 7,3 % a trhový podiel 36,4 %.

Jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj večerný Duel v rámci reality šou Farma s dosiahnutým ratingom 6,3 % a trhovým podielom 21,1 % v cieľovej skupine 12-54.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)