Sestričky lámu jeden rekord za druhým, konkurencii nedali šancu!

03. 10 2018 15:50 | Tlačová správa
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

Najvyššiu sledovanosť v rámci aktuálnej jesennej sezóny zaznamenal tiež podvečerný rodinný seriál Oteckovia, absolútne vynikajúco sa však darilo aj spravodajstvu a publicistike.

Čoraz obľúbenejší seriál z nemocničného prostredia Sestričky prekonal v utorok, 2. októbra 2018, na obrazovkách televízie Markíza všetky doterajšie rekordy a v oboch hlavných cieľových skupinách  sa stal suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky doposiaľ najvyšší rating 10,2 % aj trhový podiel 28,0 %, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčnú zábavnú šou. Celková sledovanosť seriálu už prekročila polmiliónovú hranicu, keď si včerajšiu epizódu nenechalo ujsť rekordných 516-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Pútavé životné osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 38,8 %. Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá si pripísala rating 6,1 % a trhový podiel 24,4 % v cieľovej skupine 12-54.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok štandardne kraľoval rodinný seriál Oteckovia, ktorý niekoľkonásobne prečíslil súdnu šou konkurencie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal v rámci aktuálnej série doposiaľ najvyšší rating 9,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 37,0 %. Vychutnalo si ho 493-tisíc divákov starších ako 12 rokov, od štartu jesennej sezóny ide taktiež o rekordný výsledok.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadštandardný rating 10,7 % a trhový podiel 32,0 %. Aktuálne informácie o počasí vyhľadalo na Markíze až 631-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Silnými jednotkami na trhu boli v čase vysielanie aj ďalšie večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,2 % / share 32,6 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,6 % / share 27,6 % v CS 12-54).

Excelentný výkon však dosiahli tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 6,6 % / share 35,7 % v CS 12-54), ktoré v rebríčku sledovanosti dokonca predstihli hlavnú večernú spravodajskú reláciu konkurencie. Suverénnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj nasledujúci magazín Reflex (rating 6,4 % / share 31,6 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 34,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,7 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)