Oteckovia s ďalším rekordom, Sestričky jasným víťazom večera!

10. 10 2018 13:20 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie.

Mimoriadne obľúbený rodinný seriál Oteckovia na obrazovkách televízie Markíza aj v utorok, 9. októbra 2018, tradične prevalcoval konkurenčné programy. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rámci aktuálnej sezóny prekonal ďalší ratingový rekord.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia nateraz najvyšší rating jesennej série 9,7 % a zároveň v rámci nej dosiahli tretí najvyšší trhový podiel 41,1 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 479-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok aktuálnej sezóny seriálu.

Vo vynikajúcich výkonoch pokračoval aj večerný seriál z nemocničného prostredia Sestričky, ktorý bol vo svojom vysielacom čase silnou jednotkou na trhu. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal druhý najvyšší rating 9,4 % aj trhový podiel 27,2 % od svojho štartu. Ďalšie zaujímavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier pritiahli k obrazovkám 485-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá si pripísala rating 5,9 % a trhový podiel 24,5 % v cieľovej skupine 12-54.

Celkovo najsledovanejším programom dňa bola v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 9,8 % a trhový podiel 29,6 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť celkovo 566-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Excelentné výsledky zaznamenali aj ostatné večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 9,5 %/share 31,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,0 %/share 26,4 % v CS 12-54), ktoré uzavreli päticu divácky najúspešnejších utorkových programov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 33,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,2 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)