Horná Dolná a Televízne noviny najsledovanejšími programami dňa

12. 10 2018 13:00 | Tlačová správa
Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Televízia Markíza vo štvrtok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia.

Úspešný komediálny seriál Horná Dolná si vo štvrtok, 11. októbra 2018, podmanil väčšinu televíznych divákov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová epizóda s názvom Kakaovník dosiahla v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine druhý najvyšší tohtoročný rating 9,1 % a nadpriemerný trhový podiel 26,0 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila zábavnú šou konkurencie. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 401-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny s ratingom 9,1 % a trhovým podielom 30,9 % v cieľovej skupine 12-54. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo s 554-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší program dňa.

Výborné výsledky zaznamenali aj ďalšie večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,0 %/share 27,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,3 %/share 24,5 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj vo štvrtok štandardne kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 8,1 % a trhový podiel 36,6 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších televíznych oteckov si nenechalo ujsť 424-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na čele rebríčka sledovanosti menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách umiestnila televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Neželaná nevesta. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla rating 1,7 % a trhový podiel 4,9 % v rámci cieľovej skupiny 12-54. K obrazovkám pritiahla celkovo 189-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 34,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 34,0 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)